×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
خانچی: عزم ما برای آبادی اندیکا جدی است

محمد خانچی در حاشیه بازدید وزیر کشور از پروژه‌های عمرانی اندیکا در گفت و گو با خبرنگار معاونت عمرانی استانداری خوزستان اظهار داشت: خوشبختانه نگاه دولت مردمی سیزدهم نسبت به استان خوزستان، نگاهی خاص است و همین مورد، نوید آینده‌ای پر امید را برای مردم خوزستان دارد.

وی با اشاره به ضرورت توسعه و با کیفیت سازی راه‌های روستایی افزود: متأسفانه راه‌های روستایی شهرستان اندیکا، وضعیت مطلوبی ندارند و همین امر سبب شده تا خطرات جانی زیادی برای روستاییان عزیز اندیکایی به وجود بیاید؛ لذا با تدبیر دولت مردمی، مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح توسعه و با کیفیت سازی راه‌های روستایی اندیکا اختصاص داده شده است.

معاون عمرانی استاندار خوزستان، تأمین آب شرب با کیفیت را از وظایف خادمان مردم در دولت برشمرد و عنوان کرد: طرح مجتمع‌های آب‌رسانی به روستاهای اندیکا نیازمند بود که مبلغ ۲۰۰ میلیارد برای این امر در نظر گرفته شده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار استانداری در رابطه با سرعت پیشرفت طرح‌های عمرانی در حوزه سلامت و بهداشت اندیکا گفت: ان‌شاءالله در نظر داریم تا زمان خدمت به مردم، همراهی خوبی با مدافعان سلامت مردم داشته باشیم؛ به همین سبب، عزم ما برای تکمیل طرح‌های توسعه مراکز بهداشتی جدی است.

مهندس خانچی با اشاره به پشتیبانی مالی از این پروژه‌ها افزود: با توجه به تخصیص بودجه ۱۰۰ میلیارد ریالی، مشکل مالی از بابت توسعه مراکز بهداشتی اندیکا نیست.

مهندس خانچی با اشاره با پشتیبانی مالی از این پروژه‌ها افزود: با توجه به تخصیص بودجه ۱۰۰ میلیارد ریالی، مشکل مالی از بابت توسعه مراکز بهداشتی اندیکا نیست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.