×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
بکارگیری ابزارهای الکترونیکی برای کشف جرایم در خوزستان ضروری است

علی دهقانی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی خوزستان اظهار افزود:باتوجه به پیشرفت فناوری امروز دیگر کنترل و نظارت فیزیکی در کشف جرم و شناسایی مجرمان، کافی نیست و پلیس باید به ابزارهای روز تجهیز شود.

وی اظهارداشت:اقتدار پلیس باید روز به روز افزایش یابد و فرصت‌های ارتکاب جرم ازمجرمان گرفته شود.

دهقانی با بیان این که دستگاه قضایی همواره حمایت های لازم از نیروی انتظامی را به کار گرفته است گفت: رسیدگی و صدور رای در برخی جرایم باید تسریع شود که با همکاری نیروی انتظامی استان باید این اولویت‌بندی‌ها صورت گیرد.

رییس کل دادگستری خوزستان گفت: باتوجه به گستردگی خوزستان و موقعیت جغرافیایی آن، نیروی انتظامی استان در کنار سایر نیروهای امنیتی استان، با مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های خود، سختی‌های دشواری را متحمل می‌شوند که جای قدردانی دارد.

وی در ادامه به بیان راهکارهایی جهت مقابله با جرایم قاچاق سلاح وسرقت مسلحانه پرداخت.

ضرورت حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه

همچنین رییس کل دادگستری خوزستان در دیدار با سرپرست اداره بهزیستی این استان اظهار داشت: حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه، موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

دهقانی افزود:تعامل خوبی میان معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان و اداره بهزیستی استان برقرار است و حمایت از زنان بی‌سرپرست و کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست، پیشگیری از طلاق و برخی آسیب‌های اجتماعی مربوط به زندگی مشترک و سایر مشکلات مطرح در دعاوی خانواده از مسایلی است که در امور بانوان این معاونت به آن توجه ویژه‌ای می‌شود.

وی با تشریح برخی از عملکرد دادگستری استان خوزستان در این زمینه گفت: در کنار این حمایت‌ها باید اقدامات ترمیمی نیز انجام شود و اگر این اقدامات به موقع و به درستی انجام شود از آسیب‌های اجتماعی بعدی و برخی جرایم و بزه‌دیدگی‌های احتمالی پیشگیری می‌شود.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.