×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
توضیحی درباره آخرین مسیر تقاطع چند سطحی میدان شهید بندر اهواز

پرویز حسینی در آیین بهره‌برداری و افتتاحیه مسیر ۳۰۰ L تقاطع چند سطحی شهید کجباف (میدان شهید بندر) اظهار کرد: این پروژه در میدان چهارشیر اهواز در ورودی شهر قرار دارد. بیشترین حجم توزیع رفت و آمد خودروها در سطح این کلانشهر را بر عهده دارد که به دلیل حجم بالای ترافیکی و احداث نشدن تقاطع غیرهمسطح در سال های گذشته، این میدان نتوانسته بود نقش خود را در مدیریت ترافیک ایفا کند.

وی افزود: بعد از اجرای آخرین مرحله ساخت این پل، نماد چهار شیر مجددا در محل خود نصب می‌شوند.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز با بیان اینکه تقاطع شهید کجباف بزرگترین تقاطع جنوب غرب کشور است، گفت: این تقاطع چهار سطحی از پنج قطعه تشکیل شده است که اجرای این پروژه علاوه بر از بین بردن گره ترافیکی میدان، از زیبایی خوبی برخوردار است.

حسینی بیان کرد: در صورت اتمام نورپردازی پل همزمان با قطعه L ۴۰۰ زیبایی این پروژه نیز در شهر مشاهده می‌شود.

وی عنوان کرد: قطعه L ۱۰۰ مسیر مستقیم میدان نخل را به جاده ماهشهر و برعکس و قطعه L ۲۰۰ میدان نخل را به میدان فرودگاه متصل می‌کند. قطعه L ۵۰۰ نیز از دروازه به سمت میدان نخل متصل می‌شود و قطعه L ۳۰۰ جاده ماهشهر را به مرکز شهر متصل می‌کند که این قطعات به بهره‌برداری رسیده‌اند و تنها قطعه L ۴۰۰ که میدان فرودگاه را به جاده ماهشهر متصل می‌کند باقی مانده و مراحل مناقصه آن در حال انجام است. طبق برآورد، اجرای این قطعه ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد که بر اساس زمان‌بندی، این پروژه در مدت هفت ماه اجرا می‌شود و امیدواریم در صورت تامین اعتبار این قطعه نیز در پایان سال به بهره‌برداری برسد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.