×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر
درخواست امام جمعه اهواز برای تعیین تکلیف پل مسدود شده فولاد

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در آیین بهره‌برداری و افتتاحیه مسیر ۳۰۰ L تقاطع چند سطحی شهید کجباف (میدان شهید بندر) اظهار کرد: ظرفیتی که اکنون در کشور ایجاد شده از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون مانند نداشته است؛ همدلی سه قوه، مجموعه مسئولان خوزستان، شورا و شهرداری ظرفیت خوبی ایجاد کرده که از اگر از آن استفاده نشود در آینده پاسخی برای خدا، اهل بیت(ع) و مردم نخواهیم داشت.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر مدیریت جهادی و رفع مشکلات افزود: باید شب و روز تلاش کرد تا شاهد عمران و آبادانی کشور باشیم و بتوانیم در مسابقه‌ای که در کشور ایجاد شده است، موفق شویم. در خوزستان هم کار شده اما فکر می‌کنم کار جدیدی که آغاز شده است ثمره خوبی خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در خوزستان خطاب به رسانه‌ها گفت: زمانی که نقطعه ضعفی وجود دارد بسیار بزرگ می‌شود؛ ثمره انتشار اخبار منفی را می‌بینیم که سرمایه‌گذاران در خوزستان احساس امنیت نمی‌کنند.

وی بیان کرد: با وجود ارادت به همه شهرداران دوره قبل، اما توجه به مناطق کم برخوردار و محرومان در این دوره شورا و شهرداری نظیر ندارد.

موسوی‌فرد با اشاره به طرح هر هفته افتتاح یک پروژه توسط شهرداری اهواز گفت: رسانه‌ها باید زیاد بر موضوع شناسایی و انجام کار در ۵۸ نقطه فوق بحرانی آب‌های سطحی مانور می‌داند تا مردم متوجه خدمات شوند زیرا زمانی که چند نقطه دچار آبگرفتگی می‌شدند این اخبار در کل کشور پخش می‌شد.

وی عنوان کرد: دشمن اینقدر تلاش می‌کند که یک نقطعه ضعف را مانند کوه و خدمات ارزشمندی که مانند کوهی هستند را نیز پر کاهی جلوه دهد بنابراین باید خدمات ارزشمند دستگاه‌های مختلف رسانه‌ای شود.

امام جمعه اهواز با اشاره به گله‌مندی مردم از بسته شدن پل فولاد تصریح کرد: اگر پل بسته شده حداقل باید مردم ببینند کار انجام می‌شود و در صورت انجام کار طبیعتا مردم ساکت می‌شوند اما اکنون می‌بینند دو طرف پل بسته شده و ترافیک شدیدی ایجاد شده است.

وی در خصوص سفرهای اربعین نیز بیان کرد: در بحث اربعین و بازگشایی مرزها نیز خوشبختانه پاسخ داده شد و مردم عادی با پول اندکی می‌توانند از مرز عبور کنند و دیروز خبر آن داده شد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.