×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
نرخ بیکاری در مسجد سلیمان ۴۳ درصد است

علیرضا ورناصری بیان کرد: ظرفیت های غنی بسیاری در زمینه‌های مختلف از جمله تولید انرژی در این شهرستان وجود دارد و این حوزه انتخابیه قطب تولید نفت، گاز و برق آبی محسوب می‌شود.

وی افزود: این شهرستان در زمینه کشاورزی و گردشگری نیز ظرفیت‌های منحصر به فردی دارد که با استفاده از آنها و ایجاد زیرساخت‌های مناسب می‌تواند به رونق اقتصاد و اشتغال در منطقه منجر شود.

نماینده حوزه انتخابیه مسجدسلیمان ، لالی ، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در دومین سفر وزیر کشور به این مناطق مسایل و مشکلات مختلفی از این چهار شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت که برای برخی از آنها امروز وعده داده شد و برخی دیگر به پیگیری نیاز دارد.

وی گفت: برای ارتقای رتبه شهرستان مسجد سلیمان به فرمانداری ویژه نیز که در حوزه اختیارات وزیر است انتظار داریم این مساله به صورت جدی دنبال شود.

ورناصری افزود: ارتقای سه نقطه روستایی رغیوه در هفتکل، حتی در لالی و هفت شهیدان مسجدسلیمان، به شهر نیز مصوب شده که به زودی ابلاغ خواهد شد.

وزیر کشور که روز پنجشنبه وارد خوزستان شد در نشستی در مسجدسلیمان، مسایل و مشکلات شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل را بررسی کرد.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.