×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
۱۴ میلیارد دلار کالا از گمرکات کشور به خارج صادر شد

علیرضا مقدسی افزود: همچنین دراین مدت، ۱۳ میلیارد دلار کالا از گمرکات وارد کشور شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون کالای دپو شده‌ در گمرکات کشور نداریم و تنها سه میلیون تن کالای اساسی در بنادر دپو وجود دارد که در حال طی کردن تشریفات گمرکی است.

مقدسی بیان کرد: برخی کالاها نیز در لنگرگاه و اسکه‌های کشور هستند که به سرعت از گمرکات کشور در حال ترخیص و ورود به بنادر است.

مشکلی در تامین کالاهای اساسی نداریم

وی با اعلام اینکه در تامین کالاهای اساسی کشور هیچگونه مشکلی نداریم، افزود: سه میلیون تن کالای اساسی در بنادر ایران منتظر ترخیص بوده و به مردم اطمینان خاطر می‌دهیم که کالاهای مورد نیاز کشور به میزان کافی انباشت شده است.

رییس کل گمرک کشور ایران در ادامه با اشاره به تلاش دیگر کشورها در ماه‌های اخیر برای انباشت کالاهای اساسی با توجه به تحولات بین المللی، گفت: یکی از دلایل جدی دولت برای ساماندهی نرخ ارز، جلوگیری از قاچاق و خروج کالاهای اساسی از کشور بوده است.

رییس کل گمرک کشور به همراه وزیر اقتصاد و دارایی روز پنجشنبه به خوزستان سفر کرده است.

بازدید از گمرک اروندکنار و چوئبده، بازدید از گیت ورودی گمرک از سمت ماهشهر، بازدید از گیت گمرک در جاده امام صادق(ع) خرمشهر، برگزاری نشست با حضور مسوولان منطقه آزاد اروند در پایانه مرزی شلمچه، بازدید از گمرک شلمچه، شرکت در آیین استقبال از پیکر شهدای تازه تفحص شده در آبادان، و بازدید از انبار خریداری شده اداره کل اموال تملیکی خوزستان در شهرک صنعتی شماره سه اهواز از جمله برنامه‌های سفر یک روزه احسان خاندوزی وزیر اقتصاد به استان خوزستان است.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.