×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
آغاز روند اجرایی طرح شبکه فاضلاب سوسنگرد در سال جاری

محمدرضا رضایی ‌کوچی در حاشیه بازدید از طرح های آب و فاضلاب شهرستان دشت آزادگان اظهار کرد: بانک پاسارگاد به عنوان بانک عامل تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل طرح فاضلاب سوسنگرد تعیین شده است که ظاهرا تا کنون این بانک به تعهد خود عمل نکرده است.

وی افزود: در این زمینه با مدیرعامل بانک صحبت خواهیم کرد و در صورت عدم همکاری این بانک، نسبت به تغییر بانک عامل این طرح اقدام می شود. در این زمینه بانک های دیگری هستند که همکاری خوبی در اجرای ماده ۵۶ دارند .

رضایی ‌کوچی تصریح کرد: پروژه فاضلاب سوسنگرد یکی از اولویت های مهم ما در این سفر است و مردم شهرستان در عذاب هستند که حتما با پیگیری و انجام شود .

وی بیان کرد: تکمیل نشدن فاضلاب سوسنگرد مردم این شهر را با مشکل مواجه کرده است که با توجه به تامین نشدن اعتبار تخصیص داده شده از طریق ماده ۵۶ توسط بانک عامل این موضوع به صورت جدی پیگیری می شود.

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اهمیت احداث طرح شبکه فاضلاب سوسنگرد، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) آمادگی خود را برای اجرای این طرح اعلام کرده است.

رضایی ‌کوچی اظهار کرد: قرارگاه خاتم الانبیا دارای تجهیزات پیشرفته و دانش فنی بالایی در این زمینه است که در صورت ورود به پروژه، می تواند در مدت زمان کوتاهی این پروژه را اجرا کند.

وی بیان کرد: در گام نخست بانک ۲۰۰ میلیارد تومان را موافقت کرده است که باید به ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش یابد. البته برای ما مهم این است که این پروژه با هر اعتباری در مسیر اجرا قرار بگیرد و از ظرفیت ماده ۵۶ در شهرستان سوسنگرد استفاده کنیم.

رضایی کوچی در خصوص مدت زمان اجرای پروژه فاضلاب سوسنگرد اظهار کرد: بعید می دانم که ۲۰۰ میلیارد تومان امسال به صورت کامل جذب شود. بنابراین یک مقداری از پروژه در سال جاری و مابقی در سال آینده انجام خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.