×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
اتمام بازسازی ۹۸۰ واحد زلزله زده اندیکا تا پایان مردادماه

مجید جودی در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده اندیکا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس بررسی‌های انجام‌شده پس از زلزله اندیکا، ساخت ۹۸۰ واحد تصویب شده بود که از این تعداد اکنون حدود ۷۵۰ واحد در مراحل نهایی و اتمام کار است.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا پایان مردادماه همه ۹۸۰ واحدی که تحت پوشش بازسازی قرار گرفته‌اند به اتمام خواهد رسید و به مردم تحویل داده خواهد شد.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور تصریح کرد: روند کار بازسازی با توجه به همت مردم و حمایت‌های مسئولان استان به خوبی در حال پیشروی است و امیدواریم همه افرادی که در مرحله اول تحت پوشش بازسازی قرار گرفته‌اند هرچه سریعتر در خانه‌های خود ساکن شوند.

جودی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا تهدید زلزله اندیکا را به یک فرصت برای این منطقه تبدیل کنیم، عنوان کرد: با توجه به حمایت شخص رئیس جمهور از مردم محروم منطقه اندیکا، یک مصوبه مکمل تقدیم هیات وزیران شده است که در مرحله نهایی تصویب قرار دارد و براساس آن پیش بینی شده ۱۹۵۰ واحد دیگر در اندیکا بازسازی شود.

وی ادامه داد: علاوه بر ساخت مسکن در این مناطق، جاده روستایی سرشط به طول ۸ کیلومتر که در گذشته یک جاده سنگلاخی و سخت گذر بود با حمایت دولت به منظور تسهیل تردد و توسعه روستایی در حال آسفالت است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.