×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
بیش از ۷۰ درصد ماموریت های سپاه در خوزستان در زمینه محرومیت زدایی است

سردار نعمت‌الله باقری سه‌شنبه در آیین معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شادگان با بیان اینکه  خدمت کردن به مردم و رفع مشکلات آنها همواره مورد توجه بسیج و سپاه بوده است افزود:  بسیاری از مشکلات شهرستان شادگان با تعامل و همفکری قابل حل است.

وی در ادامه محرومیت زدایی را از اولویت‌های ناحیه مقاومت بسیج شادگان برشمرد و خواستار توجه بیشتر به پایگاه‌های مقاومت بسیج در این شهرستان شد.

سردار باقری گفت: توجه به خانواده شهدا و ایثارگران همچنین بهره گیری از ظرفیت بزرگان طوایف از دیگر اولویت‌های سپاه در شادگان است چرا که بخش زیادی از جمعیت این شهرستان را طوایف تشکیل می‌دهند که بزرگان آنها یک ظرفیت هستند و باید از این ظرفیت برای پیشبرد کارها و رفع مشکلات منطقه استفاده کرد.

سرپرست فرمانداری شادگان نیز در این آیین گفت:  بسیج خدمات ارزشمندی را به نظام اسلامی ارائه کرده و معتقدیم هر فردی در هر نقطه‌ای از کشور که بتواند به ملت خدمت کند، بسیجی است.

جمال صالح‌زاده افزود: امروز سپاه بعنوان حامی خط ولایت نقش مهمی در جلوگیری از نفوذ دشمن در عرصه‌های مختلف دارد و این جایگاه سپاه موجب خشم دشمنان شده است.

وی در خاتمه با قدردانی از خدمات و تلاش سرهنگ پاسدار ” صادق منیعات ” فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج شادگان گفت: وی در طول خدمت خود اقدامات ارزشمندی انجام داده و تعامل خوبی با مسئولان و مردم داشت.

در این آیین که با حضور امام جمعه و جمعی از سران عشایر شادگان برگزار شد سرهنگ پاسدار ” علی فرحانی ”  به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شادگان معرفی شد.

سرهنگ پاسدار فرحانی پیش از این جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ماهشهر بود.

شادگان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت یکی از شهرستان های بزرگ در استان خوزستان است.

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.