×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
هفتمین جلسه شورای عالی سیاست گذاری و برنامه ریزی برگزار شد

هفتمین جلسه شورای عالی سیاست گذاری و برنامه ریزی به ریاست رضا امینی شهردار کلانشهر اهواز و با حضور سیاوش محمودی رئیس شورای اسلامی شهر اهواز، معاونین و قائم مقام شهردار در سالن جلسات شهرداری مرکز برگزار شد.

در این جلسه تجارب و اقدمات عملی شهرداری های کلان شهرها، جهت تبدیل وضعیت سازمانها از ماده ۸۴ به ۵۴ بررسی شد.

رضا امینی شهردار کلانشهر اهواز به اصل پراکندگی و پرهزینه بودن ساختارهای سازمانی اشاره و بیان داشت: باید منافع مردم و شهر در نظر گرفته شود. همچنین تصمیم مناسب برای اداره شهر به بهترین نحو بر اساس دیدگاه منطقی و کارشناسی، نه در باب صرفاً کاهش هزینه ها بلکه از باب قدرت، سرعت در تصمیم گیری و افزایش کیفیت کار گرفته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز نیز اظهار داشت: در حوزه های مختلف شهر نیاز به اصلاح ساختار می باشد که با کارشناسی در معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی انجام می شود.

سیاوش محمودی از اصلاحات انجام شده در حوزه نیروی انسانی توسط معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی تقدیر و تشکر کرد و افزود: اصلاح ساختار سازمان ها در شهرداری باید با شرایط شهر و آینده اهواز دیده شود. همچنین تجاربی در زمینه سازمان های ۵۴ و ۸۴ داریم که در تصمیم گیری اصلاح ساختار سازمانی باید این تجارت در نظر گرفته شوند.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز در این جلسه بیان داشت: بازنگری ساختار سازمانهای شهرداری اهواز با هدف چابکی انجام می شود و این امر موجب عملکرد مناسب تر سازمان ها از لحاظ حقوقی، مالی و اداری می شود.

سعید فردانی تصریح کرد: تصمیم گیری برای اصلاح ساختار سازمانها باید با توجه به تجارب کلانشهرها، وضعیت موجود و سیاست آینده شهر انجام شود.

در پایان جلسه معاونین شهردار در رابطه با اصلاح ساختار سازمانهای تحت مدیریتی حوزه های مربوطه بحث و تبادل نظر داشتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.