×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
اشغال حدود ۱۶ درصد از تخت‌های ویژه اختصاص داده شده به کرونا در خوزستان

دکتر حبیب حی بر بیان کرد: همچنین ۱۳/۴ درصد از تعداد کل ۱۱۹ تخت عادی اختصاص داده شده به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های خوزستان برای بزرگسالان، اشغال هستند.

وی افزود: در بیمارستان ابوذر اهواز از مجموع ۱۳ تخت ویژه اختصاص داده شده به کودکان کووید ۱۹، درصد اشغال تخت صفر درصد است و از مجموع ۱۴ تخت عادی اختصاص داده شده به کودکان کرونایی درصد اشغال تخت ۱۴/۲ است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در هفته گذشته تعداد مراجعه بیماران سرپایی کووید ۱۹ به بیمارستان‌های خوزستان، سه هزار و ۲۵۳ نفر بود که این رقم نسبت به هفته پیش از آن ۲۳ مورد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در هفته منتهی به سوم تیر، ۶۱ نفر بیمار کرونایی در بخش‌های عادی و ویژه بیمارستان‌های خوزستان بستری شدند که این رقم نسبت به هفته پیش از آن ۲ مورد افزایش یافته است.

حی بر گفت: در هفته گذشته یک مورد به دلیل کرونا در خوزستان فوت کرد که این رقم نسبت به هفته پیش از آن ۲ مورد کاهش یافته است.

وی با اشاره روند بیماران انتوبه‌ای بیمارستان‌های خوزستان افزود: در هفته گذشته پنج مورد بیمار اینتوبه ای در خوزستان داشتیم در حالی که این رقم در هفته پیش از آن یک مورد بود.

هم اکنون ۲ شهرستان خوزستان در وضعیت زرد و ۲۵ شهرستان در وضعیت آبی کرونایی هستند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.