×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مدیرکل تعاون خوزستان:تامین نیروی انسانی باید از طریق کاریابی‌هایی با مجوز انجام شود

ارسلان غمگین بیان کرد: هم اکنون ۴۲ کاریابی غیردولتی (۳۶ کاریابی داخلی، سه کاریابی مجازی،۲ کاریابی بین‌المللی) و یک مرکز کاریابی تخصصی دریایی) در خوزستان مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون طبق آمار اخذ شده از سامانه جستجوی شغل، تعداد یک هزار و ۱۲۶ نفر کارجو در کاریابی‌ها ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد و با توجه به فرصت های شغلی اعلام شده از سوی کارفرمایان، ۱۴۵ نفر مشغول کار شدند.

غمگین ادامه داد: از کارفرمایان و تمامی موسسات خصوصی و غیردولتی درخواست داریم که برای تامین نیروی مورد نیاز خود با مراجعه به کاریابی‌ها و یا از طریق سامانه جستجوی شغل اقدام کنند.

وی گفت: بانک اطلاعاتی موجود از سوابق کاری و مهارت‌های فردی کارجویان و متقاضیان کار در کاریابی‌ها، پروسه تامین نیروی مورد نیاز کارفرمایان را آسانتر و سریعتر کرده است.

غمگین افزود: از کارجویان فاقد مهارت انتظار داریم که با توانمند سازی خود از طریق شرکت در دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای، مهارت شغلی خود را افزایش دهند تا سریعتر جذب بازار کار شوند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به وجود منابع و مشوق متنوع از قبیل تسهیلات ارزان قیمت و یا تخفیف بیمه برای تشویق کارفرمایان به جذب و به کارگیری نیروی جدید در استان، بیان کرد: لازم است مدیران کاریابی‌ها ضمن انجام مشاوره شغلی به کارجویان، با تعامل و یا امضای تفاهمنامه با نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی از مزایا و مشوق‌های موجود در ادارات نامبرده، کارفرمایان را مطلع کنند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.