×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
فولاد اکسین در یک قدمی انتصاب مدیر غیربومی / نمایندگان استان از سایه امن خارج شوند !

هر شرکت صنعتی برای پیشبرد اهداف خود برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدتی دارد، فولاد اکسین نیز از این قائده مستثنی نیست، این شرکت به دنبال این است تا با ارزش آفرینی در بازار ایران، جایگاه خود را در میان رقبا بالا ببرد و در انتها به رشد و توسعه در بخش صادرات ورق های فولادی برسد.

در روزهای اخیر زمزمه هایی در خصوص انتصاب فردی غیربومی (احمدصادقیان) برای این مجموعه بر سر زبان ها افتاده است؛ فردی که از استان خراسان به عنوان گزینه ای برای مدیریت این مجموعه پیشنهاد شده و رایزنی های بسیاری در خصوص ورود این فرد جهت سکاندارى فولاد اکسین خوزستان در حال انجام است.

به راستی که شرکت های صنعتی استان خوزستان برای چندمین بار باید درگیر مدیران غیربومی و پروازی شوند و پس از مدتی با حواشی بسیار و ضررهای سنگین به نقطه اول بازگردند؟ به چه علت در استانی مانند خوزستان که نیروهای فنی و متخصص بومی بسیاری وجود دارد باید از سایر استان ها برای پست ها مهم مدیریتی آن هم در حوزه مهم صنعت استفاده کرد؟ این استان باید تا چه زمانی به دلیل سودجویی عده ای خاص هزینه بدهد؟

آیا وقت آن نرسیده یک بار برای همیشه نمایندگان استان از سایه امن خود خارج و در این خصوص ورود کنند. انتظار مردم استان از مدیران ارشد و نهادهای نظارتی این است تا در این زمینه با توجه به حساسیت فراوان ورود کنند و نسبت به انتصاب افراد غیر بومی و پروازی اقدام نمایند و در همین راستا صلاحیت هاى لازم افراد برای تصدی پست های مدیریتی را بررسی مورد توجه قرار دهند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.