×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
تنش‌ آبی روستاهای خوزستان روی دوش تانکری‌های سیّار/ تانکرهای آبرسانِ نیشکر در راه روستاهای خوزستان

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، بیش از یک هفته است که نیشکری‌ها همگام با بسیج و گروه‌های جهادی، عملیات آبرسانی به دام‌های روستاهای این شهر را برعهده دارند و تانکرهای آبرسان این دستگاه‌ها به این مناطق اعزام شده‌اند.

تانکرهای آبرسان نیشکر در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی صنعت توسعه نیشکر در مناطق دارای تنش آبی، خدمت‌رسانی می‌کنند و این شرکت با همه توان و امکانات در کنار مردم قرار دارد.

از ابتدای سال جاری به دلیل خشکسالی، تعدادی از مناطق خوزستان بویژه در حوضه آبریز دز و کرخه با کمبود منابع آبی مواجه شده و این مساله روستاها و شهرهای این استان را در تامین آب شرب و آب دام‌ها با مشکلاتی مواجه کرده است.

گروه جهادی مدافعان حرم، قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع)، بسیج کارگران و کارخانجات شهید رضوی و شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی  از جمله واحدهای خدمات‌رسان در ۱۳ روستای شهر الهایی هستند.

در سال گذشته نیز همزمان با بحران کم آبی، شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی آب شرب مردم و دام‌های روستاهای جاده امام صادق (ع) در محور خرمشهر را تامین کرد.

این شرکت در همه بحران‌ها از جمله سیلاب سال ۱۳۹۸، زلزله اندیکا و… در کنار مردم بوده و در حوزه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، شرکتی پیرو در منطقه به شمار می‌رود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.