×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
احتمال کناره‌گیری طالقانی از انتخابات هیات فوتبال خوزستان

در حالی که قرار بود انتخابات هیات فوتبال خوزستان در تاریخ بیست و یکم خرداد برگزار شود اما طولانی شدن مراحل بررسی صلاحیت نامزدها و برخی اتفاقات باعث شده که هنوز زمان مشخصی برای این انتخابات تعیین نشود. تاخیر در برگزاری انتخابات البته با تحرکاتی از سوی رئیس فعلی هیات فوتبال خوزستان همراه شده که تا حدی غیرعادی و در عین حال به عنوان یک شیوه حذفی برای رقبا تلقی شده است.

شنیده شد که عبدالکاظم طالقانی رئیس فعلی هیات فوتبال خوزستان در تلاش است که انتخابات تا حد امکان به بعد از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در شهوریور ماه موکول شود تا شاید او بتواند مجددا در هیات رئیسه فدراسیون حضور یابد و به این ترتیب راه را برای حفظ موقعیت فعلی خود در استان هموار نماید.

طالقانی حتی از یکی از رقبای اتخابات هیات استان خوزستان نیز به اتهام نشر اکاذیب شکایت کرده در حالی که همچنان صلاحیت نامزدهای انتخابات آتی در حال بررسی است. با این حال شنیده شده که احتمال دارد صلاحیت شخص عبدالکاظم طالقانی نیز توسط مراجع ذی‌صلاح استان تایید نشود.

به نظر می‌رسد یکی از موانع مهم حضور او در انتخابات بعدی، عملکرد انتقاد برانگیز او در ۸ سال مدیریتش و نارضایتی جامعه فوتبال استان خوزستان از طالقانی است که بیش از پرداختن به متن و افزایش کیفیت فوتبال در استان پر استعداد خوزستان، بیشتر درگیرحواشی و برخوردهای امنیتی با مسائل و برخی شبهه‌های مالی بوده است.

برخی از آگاهان فوتبال استان معتقدند در صورت عدم احراز صلاحیت، احتمال دارد خود طالقانی عطای حضور در انتخابات را به لقایش ببخشد و زودتر از موعد کناره‌گیری کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.