×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
دستگاه قضایی با کسانی که امنیت مردم را سلب می‌کنند با قاطعیت برخورد می‌کند

علی دهقانی امروز یکم تیرماه در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته قوه قضائیه، اظهار کرد: در روز آغازین هفته قوه قضاییه با همراهی همکاران دستگاه قضایی استان و سازمان های تابعه در گلزار شهدا حضور پیدا کردیم تا با شهدا تجدید میثاق کنیم و بگوییم در خدمت گذاری به مردم با مد نظر قراردادن آرمان ها و پیام شهدا خدمتگذارانی لایق خواهیم بود.

وی افزود: ما مدیون  شهدا هستیم  و در عرصه خدمت رسانی به مردم خوزستان باید صادقانه خدمت کنیم.

رئیس کل دادگستری خوزستان با اشاره به برنامه های دوره تحول و تعالی گفت: متناسب با برنامه های این دوره در هفته قوه قضاییه ایام هفته قوه قضاییه نامگذاری و برنامه های متنوعی متناسب با ستاد مرکزی تدارک دیده شده است.

دهقانی عنوان کرد: متناسب با بحث های حمایت از تولید دانش بنیان و صیانت از حقوق عامه، حمایت از حقوق بشر و مقابله با تروریسم، تسهیل زمان دادرسی با استفاده فناوری های نوین، حرکت جهادی قوه قضاییه در مسیر تحول و تعالی، پیشگیری از وقوع جرم، آسیب های اجتماعی و مقابله با بسترهای فسادزا، ترویج فرهنگ صلح و سازش و اصلاح مجرمین و همچنین ولایت مداری، ایثار و خدمت گذاری به مردم برنامه هایی در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: دستگاه قضایی در خوزستان و سازمان های تابعه آماده خدمت گذاری هستند و تلاش خواهیم کرد هرآنچه که برای خدمت رسانی به مردم نیاز است را فراهم کنیم و موانع را در این حوزه از پیش رو برداریم.

رئیس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه در تلاش هستیم فرآیند دادرسی را تسهیل کنیم، گفت: اطاله دادرسی که یکی از دغدغه های مردم است باید برطرف شود و تلاش کنیم تا انتظارات مردم از عدلیه در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی برآورده شود.

دهقانی ادامه داد: دستگاه قضایی با کسانی که به امنیت مردم آسیب می زنند، مرتکب جرایم خشن می شوند و با سرپیچی از قانون آسایش و امنیت را از مردم سلب می کنند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.