×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
دمای هوای خوزستان حداکثر تا ۶ درجه کاهش می‌یابد

محمد سبزه زاری بیان کرد: بررسی نقشه‌های پیش یابی طی امروز نیز وقوع دمای ۴۹درجه و بالاتر را برای برخی مناطق خوزستان نشان می‌دهد.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته آبادان با ۵۲.۲ و ایذه با ۲۲.۹ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب بالاترین و پایین‌ترین دما را در خوزستان داشتند. حداکثر دمای اهواز در این مدت ۵۱.۱ و حداقل ۳۰ درجه سانتیگراد گزارش شد.

وی ادامه داد: وزش باد به ویژه در مناطق غربی، جنوبی و مرکزی خوزستان طی امروز متوسط تا شدید بوده و برخاستن گرد و غبار موقت نیز دور از انتظار نیست؛ همچنین به دلیل وزش باد شدید در کشورهای عراق و سوریه شرایط تشکیل توده گرد و غبار و نفوذ آن به خوزستان برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری وجود دارد، که سبب افت کیفیت هوا و کاهش دید افقی خواهد شد.

بعدازظهر روز دوشنبه حداکثر دمای هوا در آبادان به ۵۲.۲ درجه سانتیگراد رسید و رکورد ۷۰ ساله دمای خرداد در این شهر و استان خوزستان را شکست.

اداره کل هواشناسی خوزستان با صدور هشدار سطح نارنجی نسبت به افزایش دمای هوا در استان هشدار داده بود و استاندار بر پایه این هشدار، ادارات و نهادهای دولتی خوزستان را روز دوشنبه تعطیل اعلام کرد.

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.