×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۲۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی خوزستان نیاز به مقاوم‌سازی دارند

حسین جنتی با اشاره به اهمیت مقاوم سازی خانه‌های روستایی در خوزستان اظهار کرد: تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی به بانک‌های عامل خوزستان جهت پرداخت تسهیلات برای مقاوم سازی خانه‌های روستایی ابلاغ شده است.

وی افزود: این تسهیلات ارزان قیمت با نرخ سود ۴ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله خواهد بود و می‌تواند کمک بسیار خوبی برای مقاوم سازی واحدها و خانه‌های مردم در روستاهای استان باشد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان گفت: از روستاییانی که دارای خانه‌های غیر مقاوم و فرسوده هستند، درخواست داریم برای دریافت وام مسکن و معرفی به بانک‌های عامل به اداره‌های بنیاد مسکن در شهرستان‌های خود مراجعه کنند.

جنتی عنوان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده سهمیه مقاوم سازی و بهسازی خانه‌های روستایی در خوزستان، ۷ هزار واحد است و امیدواریم بتوانیم شاهد تحقق این برنامه در استان باشیم.

وی گفت: ۲۰۰هزار واحد مسکونی روستایی در استان نیازمند مقاوم‌سازی است و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و پرداخت تسهیلات مناسب در این حوزه شاهد بازسازی و مقاوم سازی همه این واحدها در استان باشیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان  در پایان افزود: تاکنون ۸۵ هزار خانه روستایی با استفاده از مصالح استاندارد و مقاوم در برابر حوادث طبیعی، بازسازی شده‌اند و روند مقاوم سازی و بازسازی واحدهای ناایمن ادامه دارد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.