×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
پایش ۲۴ ساعته مصرف برق ساختمان‌های اداری و تجاری اهواز

عبدالحمید عباس شیاری اظهار کرد: در روزهای اخیر با توجه به همکاری مشترکان اداری و تجاری، قطعی برق در پی عدم رعایت دستورالعمل ابلاغی مصرف برق ادارات نداشتیم.

وی افزود: رعایت دستورالعمل ابلاغی مصرف برق ادارات، مبنی بر کاهش ۳۰ درصدی مصرف در ساعات اداری و ۶۰ درصدی پس از وقت اداری باعث شد تا در چند روز اخیر نیازی به قطع برق ادارات و دستگاه‌های اجرایی در شهرستان اهواز نباشد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز گفت: در روز چهارشنبه ۲۵ خردادماه بود که برق ۲۲ مشترک اداری و تجاری پرمصرف اهواز قطع و این قطعی باعث شد تا پس از آن شاهد رعایت مصوبات تعیین شده در این حوزه باشیم.

شیاری عنوان کرد: دولت در بخش اداری تمهیداتی را انجام داده است تا در بخش خانگی که اولویت تامین برق است شاهد خاموشی نباشیم اما این مساله نیازمند همکاری مطلوب همه بخش‌ها با صنعت برق است.

وی ادامه داد: پایش ۲۴ ساعته ساختمان‌های اداری و تجاری در سطح کلانشهر اهواز در حال انجام است و با بخش‌هایی که الگوی مصرف را رعایت نکنند برخورد خواهد شد.

شرکت توزیع برق اهواز از تاریخ ۱۵ خردادماه و با آغاز فصل گرما در اهواز تاکنون دو مرتبه برق مشترکان اداری و تجاری پرمصرف شهر اهواز را قطع کرده است. در تاریخ ۲۲ خردادماه برق ۱۰ مشترک و تاریخ ۲۵ خردادماه برق ۲۲ مشترک پرمصرف اهواز قطع شد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.