×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
فعالیت ۵۲ نانوایی در اهواز تا ساعت ۲۳

مسعود فلاحی بیان کرد: شهروندان می توانند هرگونه تخلف در نانوایی ها از قبیل کیفیت پایین نان، رعایت نکردن ساعات پخت، گرانفروشی، کم فروشی، فروش آرد و سایر موارد را از طریق اتحادیه نانوایان، سازمان صنعت ، معدن و تجارت، شرکت غله و یا دبیرخانه کارگروه آرد و نان مستقر در فرمانداری اهواز گزارش کنند.

وی ادامه داد: قطعا پس از بررسی و محرز شدن تخلف برخورد لازم با نانوایی متخلف صورت می گیرد.ضمن اینکه نانوایی هایی که رضایت مراجعین را جلب و شهروندان از آن نانوایی ابراز رضایت کنند، تشویق می شوند.

فرماندار اهواز افزود: علاوه بر گشت بازرسان سازمان صنعت، معدن، تجارت، شرکت غله و اتحادیه نانوایان، بازرسین فرمانداری روزانه نانوایی های سطح شهر اهواز را رصد و پس گزارش بازرسین به دبیرخانه کارگروه آرد و نان برخورد قانونی می شود.

فلاحی بیان کرد: با همکاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان شعبه ویژه در دادستانی جهت رسیدگی به تخلفات نانوایی ها تشکیل و پرونده ها در شعبه ویژه رسیدگی می شود.

وی در ادامه گفت: ساعات کاری نانوایی ها بر اساس میزان سهمیه دریافتی متفاوت می باشد، نانوایی هایی که بین ۱۵۰ تا ۱۸۰ کیسه سهمیه داشته باشند صبح پخت ندارند، اما از ۲۱۰ تا ۵۵۰ کیسه باید صبح باید پخت کنند.

فرماندار اهواز افزود: به اضافه ساعات پخت، باید نام و نام خانوادگی مسئول نانوایی، نوع پخت، وزن چانه، سهمیه روزانه، تعطیلی هفتگی و تلفن شکایات در یک بنر چاپ و برای اطلاع شهروندان درب نانوایی نصب شود.

فلاحی گفت: نانوایی هایی که تا ساعت ۲۳ پخت می کنند، موظف شدند یک بنر جهت اطلاع شهروندان درب نانوایی نصب کنند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.