×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
باز هم زباله از سر و روی محلات اهواز بالا می‌رود

سید محسن موسوی‌زاده اظهار کرد: متاسفانه چند روزی است که کارگران رفت و روب منطقه ۳ شهرداری اهواز اعتراض کرده‌اند و زباله‌ها را جمع‌آوری نمی‌کنند.

وی با اشاره به پیگیری اعضای شورای شهر برای برگشت کارگران به کار افزود: با کمک شهرداری مرکز و مناطق دیگر جمع‌آوری زباله‌ها در این منطقه در حال انجام است اما این اقدام به اندازه کار خود کارگران که با بهره‌گیری از تمام نیروهای پیمانکار کار جمع‌آوری زباله را انجام می‌دهند، موثر نیست.

عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه رویه صحیح پیگیری مطالبات توسط کارگران، تحصن و خودداری از جمع‌آوری زباله نیست، گفت: اعضای هیات رئیسه شورای شهر با حضور نمایندگان کارگران در شهرداری منطقه ۳ جلسه‌ای برگزار کردند تا مطالبات بحق کارگران پیگیری شود.

موسوی زاده گفت: مدتی است که در شهرداری اهواز مصوب شده حقوق نیروهای رفت و روب و فضای سبز قبل از نیروهای قراردادی و رسمی پرداخت شود؛ این کار در حال انجام است و حقوق این نیروها به موقع در حال پرداخت است. با این وجود اگر کارگران ایرادی به حقوق و مزایای خود دارند به جای تحصن، می‌توانند از طریق نمایندگان‌شان موضوع را با اعضای شورای شهر مطرح کنند.

وی عنوان کرد: شهرداری همه حقوق و مزایای کارگران را به پیمانکار پرداخت می‌کند. به منظور جلوگیری از تاخیر در پرداخت حقوق کارگران و ضایع نشدن حق و حقوق آن‌ها، پرداخت حقوق و مزایای کارگران به پیمانکاران در چند فقره چک انجام می‌شود.

عضو شورای شهر اهواز گفت: با وجود پیگیری‌های اعضای شورای شهر در این خصوص اما هیچکس نمی‌تواند تضمین کند که دیگر این تحصن‌ها رخ نمی‌دهد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.