×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر
حضور شرکت خمیرمایه و الکل رازی در نمایشگاه «ایران آگروفود ۲۰۲۲»

در این نمایشگاه هشت محصول از تولیدات این شرکت ارائه گردید: الکل طبی، الکل صنعتی، روغن الکل، بایو CO2، یخ خشک، خمیرمایه خشک فوری، خمیرمایه تر و ویناس تغلیظ شده در جهت کسب سهم حداکثری بازار فروش داخلی و صادراتی به معرض نمایش گذاشته شد.

حضور چشمگیر شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها از مهم ترین بخش‌های نمایشگاه (ایران آگروفود) است. در این زمینه، ویناس تغلیظ‌شده (پساب صنعتی تصفیه‌شده) به عنوان یک محصول دانش‌بنیان و محیط‌زیستی شرکت رازی برای اولین بار به نمایش گذاشته شده است.

۵۷۰ شرکت داخلی و ۹۵ شرکت خارجی از کشورهای اسپانیا، اتریش، امارات متحده عربی، ایتالیا، آلمان، برزیل، بلاروس، بلژیک، ترکیه، تونس، دانمارک، روسیه، سوئیس، عمان، فرانسه، هلند و هند آخرین دستاوردها و خدمات خود را در معرض دید مخاطبان، متخصصان و فعالان این حوزه قرار داده اند.

معرفی توانمندی‌ها و پیشرفت‌های کشورمان در حوزه کشاورزی و غذایی، ارتقاء سطح مبادلات تجاری کشورمان در جهت توسعه صادرات غیر نفتی، آشنایی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان با آخرین دستاورد‌های علمی و صنعتی حوزه کشاورزی و غذایی داخلی و خارجی، اشتغال و کارآفرینی، ارتقاء دانش و تبادل اطلاعات بین شرکت کنندگان در نمایشگاه، تشویق و ترغیب تولید کنندگان برای رقابت سالم و هدفمند در عرصه این صنعت و ایجاد فضا برای ارتباط مستقیم تولید کنندگان با مصرف کنندگان مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

همزمان با برگزاری این نمایشگاه، چند همایش و کنفرانس تخصصی در مباحث موضوعی نمایشگاه به همت متخصصان، کارشناسان و دست اندرکاران صنعت غذایی و کشاورزی کشور برگزار می شود.

764135fa-7546-45a7-8f39-bb46b3d5780a

270d7565-ea56-4ff4-a2cb-1986b66f10f6

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.