×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اختصاص ۳۰۰ هزار میلیارد ریال برای تامین سرمایه در گردش تولید در کشور

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون وحمیدیه در مجلس شورای اسلامی در این جلسه عنوان کرد: در حوزه قانونگذاری و صدور مجوز کسب و کار در ۲ سال گذشته اتفاق های خوبی افتاد که تامین سرمایه در گردش و هزینه های تولید از سوی دولت تامین شود تا کمک به بخش اشتغال و تولید انجام گیرد.

مهندس مجتبی یوسفی بیان کرد: ۲۰۰ هزار میلیارد ریال در سال ۱۴۰۰ و ۳۰۰ هزار میلیارد ریال برای امسال از محل تبصره ۱۸ برای تامین اعتبار سرمایه در گردش واحد تولید در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: امروز با دعوت معاون وزیر صمت به اهواز در جلسات مختلفی با صنعتگران و اصناف استان دیدار داشتیم و دغدغه ها شفاف مطرح شد، متاسفانه شرایط تولید سخت شده و در پرداخت مالیات دچار سختی هایی هستیم.

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر توانستیم دریافت مالیات از کارتخوان ها را حذف کنیم که هیچ در غیر این صورت تا ایجاد زیر ساخت تا پایان امسال این طرح را متوقف خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه بر روش محاسبه مالیات اعتراض داریم اظهار داشت: هفت میلیون دستگاه پز در اختیار افراد ناشناس و غیر قانونی وجود دارد که فرار مالیات دارند.

گفتنی است معاون وزیر صمت به دعوت نماینده اهواز برای بررسی مشکلات واحدهای صنعتی و صنفی خوزستان به اهواز سفر کرده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.