×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
رییس پلیس راهور : تردد خودرو های سنگین از داخل اهواز ممنوع است

سرهنگ دکتر سعید رحیمی اظهار داشت : با توجه به مشکل سازه ای پل فولاد و مسدود شدن آن ، وسایل نقلیه سنگین عمومی و ترانزیتی حق ورود به سطح شبکه معابر درون شهری را ندارند و برای عبور مسیر شمال به جنوب و برعکس باید از کمربندی شرقی اهواز به عنوان مسیر جایگزین تردد کنند .

وی با اشاره به چالش های تردد در اهواز با توجه به اجرای طرح جامع شبکه فاضلاب و کنده کاری های خیابانها افزود : مشکلات بسیار جدی در خیابان‌های ساحلی‌ غربی و شرقی اهواز وجود دارد که فضای کافی برای تردد وسایل نقلیه سنگین نیست لذا از رانندگان درخواست میشود وارد سطح شهر اهواز نشوند.

رییس پلیس راهور اهواز  حفظ سلامت شهروندان را خط قرمز پلیس عنوان کرد و افزود: بر اساس مصوبه شورای تامین و ترافیک استان ، به دلیل نبود استحکام پُل فولاد اهواز و لزوم حفظ جان شهروندان، این پُل تا رفع کامل ایرادات فنی و ایمنی کامل مسدود خواهد ماند و هیچگونه ترددی از این پل امکان ندارد.

به گزارش ایرنا ، پل ششم یا پل فولاد اهواز از ۹ تا ۲۰ آذر ۱۴۰۰ به دلیل سرقت برخی قطعات فلزی مسدود شده بود. باب‌المراد شهردار شهر کوت عبداله مرکز شهرستان کارون، میزان خسارات به این پل را حدود ۴۰ میلیارد ریال برآورد کرده بود. تعمیر این پل به شرکت فولاد واگذار شده بود.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.