×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
نشست رئیس هیات ورزش های همگانی استان خوزستان و فرماندار شوش دانیال
اعتدالی

بتاب نیوز به نقل از روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان خوزستان:رضا باقری رئیس این هیات طی سخنانی اظهار داشت: ورزش همگانی در حفظ سلامت شهروندان، کاهش افسردگی، افزایش فعالیت بدنی، استفاده مناسب از اوقات فراغت، ایجاد ذهنیت مثبت از ورزش و فعالیت بدنی در اقشار مختلف جامعه بخصوص بانوان اهمیت ویژه‌ای دارد. در این نشست صمیمی که در دفتر فرمانداری این شهرستان تشکیل شد در مورد اهمیت و تاثیر حضور فرماندار در جلسات ورزشی و برنامه ها گفتگو شد.

رئیس هیات ورزش های همگانی استان در ادامه افزود : در خصوص برگزاری همایش پیاده‌روی ملی ایرانیان یادواره غدیر، طرحی که فدراسیون ورزش‌های همگانی با همکاری وزارت ورزش و جوانان جهت توسعه ورزش همگانی کشور برنامه‌ریزی کرده‌ است ،امیدوارم این طرح در شهرستان شوش و ۱۶ شهرستان استان خوزستان با استقبال و حضور علاقمندان برگزار شود تا شاهد نتایج مثبت ورزش از جمله: افزایش و حفظ فاکتورهای مرتبط با سلامت، شور ونشاط در بین اقشار مختلف، کاهش فقر حرکتی، اعتماد به نفس، خودباوری و داشتن مردم فعال که یکی از رسالت های اصلی هیات ورزش های همگانی است باشیم.

محمود عیدانی فرماندار شهرستان شوش بیان کردند :جلسات ورزشی باحضور مدیرکل اداره ورزش و‌جوانان استان برگزار و برنامه های ورزشی با جدیت دنبال و پیگیری خواهد شد، همچنین ایشان اعلام نمودند در برنامه های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی که در پارک‌ها اجرا میشود حضور فعال خواهم داشت.

رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان شوش : برگزاری همایش ها و مسابقات ورزشی زیر نظر هیات همگانی مستلزم همکاری ارگانها، ادارات و همچنین اقشار مختلف جامعه است. ایشان از جناب فرماندار برای همکاری با اداره ورزش و‌ جوانان شوش و برگزاری برنامه های ورزشی تقدیر و تشکر نمودند.

گفتنی است : امین نیسی رئیس هیات ورزش های همگانی شوش، گزارشی از فعالیت کمیته های زیر مجموعه آن هیات که شامل اجرا ۳۳ برنامه به مناسبت های مختلف بود به فرماندار و رئیس هیات ورزش های همگانی استان ارائه دادند.
ناصر ربانی رئیس اداره ورزش و‌جوانان شهرستان شوش نیز بیان داشتند؛ قطعا هدف و خواستگاه این مجموعه حمایت از برنامه ها و فعالیت هیات های ورزشی و ارائه عملکرد مناسب به استان می باشد.

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.