×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
مهلت ۷۲ ساعته به پارکینگ سیتی سنتر “مهزیار” برای اخذ پایان کار

فرزین حاتمی کاهکش اظهار کرد: با توجه به اینکه پارکینگ سیتی سنتر مهزیار در منطقه زیتون کارمندی اهواز فاقد پایان کار است، شهرداری اهواز با تعیین مهلت ۷۲ ساعته از مالک یا مالکان آن خواسته که در این مدت برای دریافت پایان کار اقدام کنند.

وی افزود: شهرداری اهواز با نصب بنری در محل پارکینگ سیتی سنتر مهزیار نسبت به اطلاع‌رسانی در مورد نداشتن پایان کار این مجموعه اقدام کرده است.

مدیر شهرداری منطقه ۳ شهرداری اهواز گفت: ساختمان از نظر سازه‌ای توسط نظام مهندسی تایید می‌شود و ایمنی آن را نیز سازمان آتش‌نشانی تایید می‌کند و پس از تایید این دو سازمان، پایان کار صادر می‌شود؛ تا زمانی که ملکی پایان کار اخذ نکرده است، حق بهره‌برداری ندارد.

حاتمی کاهکش تصریح کرد: در صورتی که مالک یا مالکان سیتی سنتر مهزیار در این مدت نسبت به اخذ پایان کار اقدام نکنند، از ابزارهای قانونی استفاده خواهیم کرد. مجددا تذکر خواهیم داد و سپس با ارسال نامه به دادستان حکم پلمب را دریافت می‌کنیم.

وی با اشاره به صدور اخطار به دیگر ساختمان‌های فاقد پایان کار عنوان کرد: علاوه بر صدور اخطار، در ساختمان‌های پر خطر بنر نیز نصب می‌شود.

پیش از این ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به وضعیت ایمنی ساختمان‌های اهواز عنوان کرده بود که مرکز نا ایمن حاد سازمان آتش‌نشانی اهواز ۴۰۹ مورد ساختمان شامل پاساژها، سیتی سنترها، پارکینگ‌ها، جایگاه‌های سوخت، خوابگاه‌های دانشجویی، سینماها، بیمارستان‌ها و ساختمان‌های ۱۰ طبقه و بالاتر را در شهر اهواز نا ایمن و حاد شناسایی کرده و اخطاریه‌ها صادر شده است.

وی وضعیت سیتی سنتر مهزیار و بسیاری از بیمارستان‌های اهواز را بسیار حادتر از متروپل عنوان کرده و گفته بود: وضعیت کنونی سیتی سنتر مهزیار اهواز فاجعه است؛ اگر پارکینگ سیتی سنتر مهزیار پایین بیاید ۲ هزار کشته خواهیم داشت.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.