×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهرستان ایذه برگزار گردید. 
اعتدالی

بتاب نیوز به نقل از روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان خوزستان، رضا باقری رئیس این هیات عنوان نمود: برنامه ریزی به گونه ای است که ان شالله در طرح لیگ پیاده روی ایرانیان همایش های پیاده روی در همه شهرستان‌ها برگزار گردد.

 

همایش پیاده روی خانوادگی بعد از پشت سر گذاشتن دوران بیماری کرونا برای اولین بار در سال ۱۴۰۱ با حضور پرشور ورزشکاران ،مسئولین هیات های ورزشی و شهروندان در شهرستان ایذه برگزار گردید.

رئیس هیات ورزش های همگانی اضافه کرد ،ترویج ورزش همگانی متناسب با نوع فعالیت ها و شرایط زندگی شخصی و انعکاس در سطح جامعه، میتواند بخشی از اثرات عدم تحرک بدنی را پوشش دهد و موجب افزایش نشاط اجتماعی و بهره وری ملی شود.

رئیس هیات ورزش های همگانی استان خوزستان افزود ، هدف از برگزاری همایش‌های پیاده روی ترویج نشاط و سلامتی، ایجاد روحیه همدلی و تعامل، گرایش افراد جامعه به فعالیت‌های گروهی می باشد.

وی ادامه داد : تمام سعی و تلاش هیات این است که همایش های متنوع و برنامه های ورزشی کاربردی با هدف اشاعه ی فرهنگ ورزش آسان را در سطح شهرستانها برگزار نماییم.

در پایان لازم می‌دانم از مدیر کل محترم ورزش و جوانان، رئیس اداره ورزش شهرستان ایذه و همه عزیزانی که در برگزاری هرچه بهتر این همایش تلاش نمودند تقدیر و تشکر نمایم.

گفتنی است این برنامه بصورت زنده از شبکه ۱ و شبکه استانی برای کلیه هموطنان پخش شد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.