×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
اولین همایش علمی فرصت ها و چالش های خوزستان برگزار می شود

سردار نعمت الله باقری، گفت: تحقق شعار « تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» نیازمند اراده جمعی همگان است.

سردار باقری بیان کرد : برای تحقق بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای شعار سال باید همه دستگاه های اجرایی در کنار مردم، ریل گذاری اقتصادی را در شرکت ها و طرح های دانش بنیان با هدف ایجاد فرصت های شغلی در دستور کار قرار دهیم.

وی در راستای حمایت سپاه حضرت ولیعصر (عج) از نخبگان خاطر نشان کرد : برای دستیابی به راهبردها و راهکارهای توسعه کارآفرین ، کسب و کار و فراهم سازی بستر مناسب برای انتقال دانش و تجربیات نخبگان ،با همکاری دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی ، صنایع وپارک علم و فناوری استان اقدام به برگزاری این همایش علمی نموده است .

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت : ترویج پژوهش هیا بنیادی و کاربردی در بخش های مرتبط ، شناسایی ایده های برتر و تبدیل آن ها به طرح های سازنده از جمله اهداف این همایش می باشد .

سردار باقری اظهار داشت: همایش علمی فرصت ها و چالشهای خوزستان فرصتی است تا شاهد نگاه کارشناسی نخبگان در خصوص مسائل مربوطه باشیم. امید است این رویداد علمی امکان تبدیل آخرین دستاوردهای مرتبط با محورهای همایش را فراهم ساخته و با بهره گیری از نتایج آن ، برنامه ریزی لازم و کافی در جهت بهبود فرصت ها و برطرف کردن چالش ها ایجاد نماید.

وی افزود: انرژی (نفت، گاز و پتروشیمی و …..) /کشاورزی، دامپروری و شیلات/صنعت و معدن / محیط زیست، بهداشت و سلامت  محورهای اصلی همایش می باشند.

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در خصوص نحوه شرکت در همایش عنوان کرد: علاقه مندان به شرکت در این همایش می توانند مقاله های علمی و تخصصی خود را به سازمان بسیج اساتید خوزستان(دبیرخانه همایش) به نشانی ایمیل hamayeshkh1401@gmail.com و یا شماره مجازی ۰۹۱۶۳۰۰۸۷۸۱ ارسال نمایند.

سردار باقری در پایان گفت: به مقالات برگزیده ضمن گواهی رسمی، امتیاز فرهنگی تعلق خواهد گرفت.

گفتنی است آخرین مهلت ارسال مقالات ۲۲ خردادماه ۱۴۰۱ می باشد.

IMG_20220608_160243_804

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.