×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
ساختمان‌های فاقد پایان کار شهر اهواز فوری شناسایی شوند

سیاوش محمودی در پنجاه و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز با موضوع بررسی مشکلات متروپل و ساختمان‌های ناایمن اهواز در سالن جلسات شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به حادثه متروپل امروز یکی از مسائل کشور این است که اقدامات پیشگیرانه فوری به منظور جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار انجام شود.

وی با تقدیر از آتش‌نشانان اهواز بابت ۱۳ روز کار شبانه‌روزی در محل حادثه متروپل افزود: سازمان نظام مهندسی، متولی مقررات ساخت و ساز و شهرداری دستگاه مجری در این زمینه است و برای اجرای بهتر وظایف، این جلسه برگزار شده است.

محمودی گفت: ارتباط نظام مهندسی، راه و شهرسازی، شهرداری و دیگر دستگاه‌های خدمت‌رسان می‌تواند بسیاری از راه‌های گریز از قانون را حل کند تا راه گریز از قانون بسته شود.

رئیس شورای شهر اهواز بیان کرد: انتظار می‌رود به صورت فوری ساختمان‌های فاقد پایان کار شناسایی و اقدامات قانونی در این خصوص انجام شود.

وی عنوان کرد: در شرایط کنونی باید ساختمان‌هایی مقاوم در برابر زلزله احداث شود و باید ببینیم چه میزان از ساختمان‌های اهواز در برابر زلزله ایمن هستند.

محمودی با بیان اینکه گودبرداری غیراصولی، یک مساله جدی است، تصریح کرد: مشاهده کردیم در منطقه گلستان به دلیل گودبرداری، یک خیابان معطل شد. در خصوص تخلفات کمیسیون ماده ۱۰۰ نیز باید فکری شود.

رئیس شورای شهر اهواز با تاکید بر لزوم تشکیل کمیسیون مشترک بین معاونت شهرسازی شهرداری اهواز و نظام مهندسی خوزستان بیان کرد: انتظار می‌رود معاونت شهرسازی شهرداری اهواز و نظام مهندسی خوزستان در زمینه ایمنی ورود کنند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.