×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
انتقاد رئیس قوه قضائیه از التهاب آفرینی و دروغ پراکنی برخی رسانه ها علیه استاندار اسبق خوزستان/افراد متدین دقت کنند برای دشمن سوژه‌سازی نکنند

“حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای” در جریان نشست شورای عالی قوه قضاییه از برخی رسانه‌های داخلی که بعضی دروغ‌ها و مطالب خلاف واقع را درخصوص حادثه متروپل منتشر می‌کنند گلایه کرد و به آنها تذکر داد که مبادا ناخواسته در زمین دشمن بازی کنند.

رئیس قوه قضاییه در ادامه تصریح کرد: افراد متدین و وظیفه‌شناس عنایت داشته باشند، خبری که می‌خواهند منتشر کنند، آیا صحت دارد یا نه؟ حتی اگر صحت داشته باشد با چه ادبیاتی باید منتشر کنند و چه کسی از این خبر بهره می‌برد؟ آیا این خبر به تحقق عدالت کمک می‌کند؟ مبادا برای دشمن سوژه سازی شود.

قاضی‌القضات در ادامه مشخصاً به انتشار خبر و تفاسیر خروج یکی از مسئولان سابق استان خوزستان از کشور و سپس بازگشت او به ایران اشاره کرد و گفت: هیچ کدام از مسئولین ذیربط و هیت‌های اعزامی(دولت، مجلس و دادستانی کل کشور) نسبت به فرد مورد اشاره در خصوص فروریختن ساختمان آبادان گزارشی ارائه نداده‌اند و طبیعتاً اقدام قضایی نیز در مورد وی در این خصوص صورت نگرفته است.

رئیس دستگاه قضا در پایان اظهاراتش به بخشی از التهاب‌آفرینی و موج‌سواری رسانه‌های دروغ‌پراکن دشمن درخصوص قضیه فوق‌الذکر اشاره کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.