×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
اهتمام دولت سیزدهم برای رفع مشکلات خوزستان

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان در اجتماع پرشور مردم اندیمشک به مناسبت بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی نخبگان و فرهیختگان استان در جهت دستیابی به اهداف تمدن نوین اسلامی اظهار کرد: فرهیختگان و نخبگان استان باید برای نقش‌آفرینی خوزستان در دستیابی نظام به هدف متعالی تمدن نوین اسلامی برنامه ریزی کنند.

عبدالرضا سیفی با بیان اینکه بر مبنای نظر رهبری انقلاب هدف نهایی انقلاب اسلامی رسیدن به تمدن اسلامی است، عنوان کرد: برای تحقق تمدن نوین اسلامی باید پنج مرحله انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی در مسیر تمدن سازی پشت سر گذاشته شود.

وی افزود: خوزستان به عنوان دروازه ورود تشیع، مهد تمدن و تدین در ایران باید به کمک نخبگان، جایگاه و نقش خود را در مسیر دستیابی جمهوری اسلامی به تمدن نوین اسلامی باز تعریف کند.

اهتمام دولت سیزدهم برای رفع مشکلات خوزستان

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به اهتمام رئیس جمهور و مسوولان دولت مردمی به حل مشکلات خوزستان ادامه داد: با توجه به اهتمام دولت مردمی برای حل مشکلات خوزستان به یاری خدا در آینده ‌ای نزدیک مشکلات این استان مرتفع شده خواهد شد.

سیفی در پایان پیرامون حضور رئیس جمهور، معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر کشور و حضور مستمر استاندار خوزستان در محل حادثه ساختمان متروپل آبادان در جهت مدیریت بحران و کمک به کاهش آلام مردم تصریح کرد: همان‌طور که درحال‌حاضر مسئولان درحال آواربرداری از ساختمان متروپل و بر طرف کردن مشکلات پیش‌آمده بواسطه عملکرد غلط مسئولان قبلی هستند در حالت کلان نیز دولت مردمی از ابتدای حضورش بخش زیادی از توان و انرژی خود را صرف آواربرداری از ویرانه‌های  اقتصادی و سرمایه اجتماعی دولت قبل کرده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.