×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
پل فولاد در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی از سوی شرکت فولاد خوزستان احداث و به شهرداری اهواز تحویل قطعی شد

پل فولاد در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی از سوی شرکت فولاد خوزستان ساخته شد و در اختیار شهرداری اهواز قرار گرفت.

شرکت فولاد خوزستان پس از ساخت و تکمیل و بررسی کامل کارشناسی های فنی پل فولاد، طبق قانون این پل را طی صورتجلسه ای در هفتم دی ماه سال ۱۳۸۹ بصورت تحویل قطعی در اختیار شهرداری اهواز قرار داده است. شایان ذکر است نگهداری این پل جزو وظایف شهرداری محسوب می شود.

شرکت فولاد خوزستان خدمات رسانی به مردم شریف استان را جزو اولویت های کاری خود قرار داده است؛ در همین راستا می توان به احداث مجموعه فرهنگی ورزشی و ورزشگاه سرپوشیده و مُدرن شهدای فولاد به مساحت ۲۵ هکتار برای جوانان استان، کمک رسانی به مردم عزیز در سیلاب بزرگ استان، راه سازی و افتتاح چندین مسیر ارتباطی در شهرستان های اهواز و کارون، ساخت درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی در منطقه محروم قلعه چنعان، خدمات رسانی به مردم در شرایط شیوع ویروس کرونا، اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در مناطق محروم و غیره اشاره نمود.

باید توجه داشت که هر اقدام عمرانی و پشتیبانی این شرکت، در راستای مسئولیت اجتماعی با هماهنگی و بررسی فنی دستگاه های ذیربط صورت گرفته و پس از تکمیل تحویل سازمان مربوطه گردیده و ارتباط با آن پروژه پس از تحویل قطعی طبیعتا قطع شده است.

در پایان بیان این نکته حائز اهمیت است که با توجه به کاهش ترافیک در مسیرهای ارتباطی به پل فولاد و همچنین برای رفاه حال شهروندان، شرکت فولاد خوزستان آمادگی خود را برای همیاری با شهرداری و به منظور تعمیر این پل در قالب اجرای مسئولیت اجتماعی اعلام داشته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.