×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر
فرمانده سپاه خوزستان:اجرای عدالت با مسببین حادثه متروپل خواست مردم است

سردار پاسدار حسن شاهوارپور چهارشنبه در دیدار با خانواده‌های جانباختگان حادثه متروپل آبادان در خرمشهر، مینوشهر و آبادان ضمن ابلاغ پیام تسلیت فرمانده کل سپاه و ابراز همدردی با آنان اظهارداشت: خانواده‌های خانباختگان درخواست دارند که مسئولان به ویژه قوه قضاییه این حادثه را تا آخر دنبال و با کسانی که در این جنایت شریک بودند برخورد کند.

وی افزود: سپاه نیز نسبت به این موضوع بسیار پیگیر است تا مسببین این جنایت و منسوبین این عمل بسیار زشت که باعث شد تعدادی از عزیزانمان از دست بروند هر چه سریعتر به سزای اعمال خود برسند.

شاهوارپور گفت: همه مردم و نیروهای مسلح، سپاه و بسیج در غم از دست دادن این عزیزان شریک هستند.

وی افزود: حادثه تأسف‌بار ریزش ساختمان متروپل باعث شد که تعدادی از عزیزانمان جان عزیزشان را از دست بدهند و مردم شهرستان آبادان و کل کشور داغدار این حادثه بسیار تاسف‌بار شوند.

فرمانده سپاه خوزستان گفت: رهبر معظم انقلاب نیز با خانواده‌های جانباختگان ابراز همدردی کردند و فرمانده کل سپاه نیز ابراز همدردی کرد و امروز ما با هیاتی از مسئولان خدمت خانواده های داغدار حادثه هستیم.

وی افزود: بعضی از خانواده‌ها تا سه و برخی چهار نفر از عزیزان خود را از دست دادند که از خداوند صبر جزیل برای خانواده‌ها درخواست داریم.

 فرمانده سپاه خوزستان:اجرای عدالت با مسببین حادثه متروپل خواست مردم است

سپاه همواره در کنار مردم بوده است

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: سپاه همواره در کنار مردم بوده و هست و امروز در این حادثه در غم آنها شریک هستیم.

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار افزود: از طرف نماینده ولی فقیه در سپاه و سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران با بازماندگان حادثه متروپل ابراز تاسف و  همدردی می کنیم.

بخشی از ساختمان دوقلوی متروپل آبادان ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه دوشنبه دوم خردادماه ریزش کرد، تاکنون جسد ۳۷ نفر از زیر آوار این برج ۱۱ طبقه خارج شده است.

با گذشت ۱۰ روز از وقوع این حادثه عملیات آواربرداری با بسیج امکانات و تجهیزات و نیز حضور شبانه روزی ماموران امدادی ادامه دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.