×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
چرا زباله‌های برخی مناطق اهواز در روزهای اخیر جمع نمی‌شوند؟

امیر آهن‌جان در خصوص جمع‌آوری نشدن زباله‌ها توسط عوامل خدمات شهری در برخی مناطق اهواز اظهار کرد: در حال حاضر جراحی در حوزه خدمات شهری در حال انجام است؛ بر اساس دستور شهردار و اعضای شورای شهر اهواز حق و حقوق کارگران نیز باید کامل پرداخت شود.

وی افزود: کارگران موظف هستند هفت ساعت و ۲۰ دقیقه در محل کار خود حاضر شوند و در این ساعات در مساحت ۵ هزار و ۴۰۰ متر مربع رفت و روب انجام دهند.

سخنگوی شهرداری اهواز گفت: متاسفانه برخی پیمانکاران قانون‌گریز نمی‌خواهند زیر بار این مدت زمان یا مساحت کار بروند و این مساله موجب شده در یکی دو روز اخیر در برخی از مناطق مانند منطقه ۳ و بخشی از منطقه ۴ شاهد این وضعیت جمع‌آوری نشدن زباله‌ها باشیم.

آهن‌جان بیان کرد: این پیمانکاران به دنبال تبانی با کارگران هستند و به آن‌ها می‌گویند مدت زمان کمتری در محل کار حاضر شوند؛ در این خصوص در نهایت شهرداری جریمه‌ای در نظر می‌گیرد.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد با بیان اینکه شهرداری اهواز با کمک دیگر مناطق در حال پاکسازی منطقه ۳ و برخی محلات منطقه ۴ است، گفت: با توجه به اینکه جراحی در حوزه خدمات شهری در حال انجام است برخی اوقات شاهد این اتفاقات در مناطق هستیم که امیدواریم با برنامه‌ریزی انجام شده، این مساله در اسرع وقت و برای همیشه رفع شود تا بهداشت عمومی شهروندان مورد تهدید قرار نگیرد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.