×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
استاندار خوزستان: آواربرداری متروپل تا یافتن آخرین فرد مفقودی ادامه می‌یابد

صادق خلیلیان با بیان اینکه عملیات آواربرداری با شدت بیشتری نسبت به روزهای قبل در حال انجام است، افزود: طبق برآورد اولیه، حدود ۳۸ نفر اعلام مفقودی شده بود که ۲۹ نفر از این تعداد به صورت فوتی از زیر آوار خارج شدند.

وی با اشاره به شناسایی و تحویل پیکر ۲۶ نفر از جان باختگان به خانواده هایشان ادامه داد: هویت سه نفر از جان باختگان نیز هنوز مشخص نشده است.

استاندار خوزستان مصدوم شدن ۳۷ نفر در جریان ریزش ساختمان متروپل را یادآور شد و اظهارداشت: ۳۵ نفر از مصدومان حادثه از بیمارستان مرخص شده‌اند و فقط ۲ نفر همچنان بستری هستند که حال عمومی آنها رو به بهبودی است.

وی افزود: عملیات آواربرداری در روزهای اول با هدف یافتن مصدومان با حساسیت بیشتری انجام می‌شد ولی از روز گذشته روند این عملیات تسریع یافته و از چندین جبهه در حال انجام است.

خلیلیان با بیان اینکه کار آواربرداری به عنوان نخستین مرحله برای امداد و نجات احتمالا فردا به اتمام می‌رسد، بیان کرد: مراحل بعدی براساس تصمیم گیری ستاد بحران انجام خواهد شد.

وی درخصوص احتمال ریزش دیگر بخش‌های ساختمان متروپل گفت: اگر ساختمان را پنج قسمت کنیم ۲ قسمت آن ریزش کرده و سه قسمت باقی مانده که احتمال ریزش در سایر بخش‌ها نیز وجود دارد البته در این مرحله کار استحکام بخشی انجام شده و عملیات با حساسیت پیش می‌رود.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.