×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
ضرورت انتقال مالکیت شرکت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر خوزستان

عبد علی ناصری در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان که با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور در سرسرای استانداری در اهواز برگزار شد بیان کرد:  شرکت توسعه نیشکر خوزستان از مهرماه ۱۴۰۰ مسئله هفت تپه را به صورت موقت حل کرد و برای حل مشکلات این شرکت به صورت دائمی نیاز به تامین منابع مالی است به همین دلیل باید انتقال مالکیت شرکت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر استان انجام گیرد.

وی گفت: برای این کار نیاز به مصوبه سران سه قوه است، باید هر چه زودتر انجام شود تا دوباره شاهد اعتراضات کارگری این شرکت نباشیم.

ناصری افزود: شرکت توسعه نیشکر خوزستان تنها تولید کننده شکر استان نیست اما شکر مصرف خانوار و هر میزان شکر مورد نیاز صنف و صنعت در استان را می تواند تامین کند.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان اظهار داشت: کارگاه های بسته بندی هم در صورت نیاز می توانند شکر تحویل بگیرند.

در ادامه این نشست مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان اظهار داشت:۳۰ هزار تن کالاهای احتکار شده در استان در ۲ هفته اخیر کشف شده و ۱۰ هزار تن شلتوک در شوشتر نیز شناسایی و کشف شد.

نعمت اله بیرانوندی ادامه داد: احتکار بی رویه کالا یکی از عوامل کمبود برخی کالاها در بازار شده است.

معاون اقتصادی رئیس جمهور امروز دوشنبه شنبه در سفری یکروزه برای بازدید از وضعیت کالای اساسی در بندر امام (ره) و حضور در جلساتی با موضوع اقتصادی به خوزستان سفر کرد.

نشست وی با بزرگان طوایف در استان بدون حضور خبرنگار برگزار شد.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.