×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استاندار: سرعت خروج کالا از بنادر خوزستان افزایش یافته است

صادق خلیلیان در حاشیه بازدید معاون اقتصادی رئیس جمهور از بندر امام خمینی(ره) که دوم خردادماه انجام شد، اظهار کرد: خوشبختانه امسال و در دو ماهه ابتدای سال در مقایسه با دو ماه ابتدایی سال گذشته ترخیص کالا با سرعت بسیار بیشتری از بندر امام خمینی انجام شده است.

وی افزود: از زمانی که دولت سیزدهم کار خود را آغاز کرد، بیش از ۴ میلیون تن کالا در بنادر و گمرکات خوزستان وجود داشت اما اکنون خواب کالا در بنادر و گمرکات استان به ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تن رسیده است.

استاندار خوزستان گفت: سرعت حمل و خروج کالا از بنادر و گمرکات استان در مقایسه با گذشته افزایش یافته است و امیدواریم این روند با سرعت بیشتری نیز انجام شود.

خلیلیان با اشاره به در نظر گرفتن مشوق‌هایی برای رانندگان حمل کالا از بندر امام خمینی(ره) عنوان کرد: در این زمینه مشوق‌هایی از جمله تامین لاستیک و روغن برای کامیون‌داران در نظر گرفته شده است و کامیون‌هایی که برای حمل کالا به بندر امام مراجعه کنند می‌توانند از این مشوق‌ها بهره‌مند شوند.

محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور امروز ۲خردادماه در سفر یکروزه به خوزستان از بندر امام خمینی (ره) و روند تخلیه کالا در این بندر بازدید کرد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.