×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
۱۰ خودروی اطفای حریق برای آتش نشانی اهواز تامین شد

ابراهیم قنبری در آیین بهره برداری از این خودروهای آتش نشان اظهار داشت: این تعداد خودرو با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال خریداری شده است که با اضافه شدن این خودروها به ناوگان آتش نشانی امکان خدمات رسانی به مردم در زمان کمتر و سرعت بیشتر فراهم خواهد شد.

وی گفت: این خودروها دارای مخزن حمل آب با ظرفیت سه هزار لیتر، ۳۰۰ لیتر ظرفیت فوم و دیگر تجهیزات اطفای حریق بوده که با تامین آنها بخشی از کمبود تجهیزات و خودروهای اطفای حریق ایستگاه های آتش نشانی اهواز برطرف شده است.

قنبری بیان کرد: بیش از ۵۷ دستگاه خودروی اطفای حریق در سازمان آتش نشانی اهواز فعالیت دارند که از شهرداری اهواز در خواست شد برای خدمات رسانی بهتر از سوی این سازمان همچنان در خرید خودرو و تجهیزات آتش نشانی مساعدت کنند.

شهردار اهواز نیز در این آیین از اجرای طرح هر هفته یک پروژه جدید در این کلانشهر خبر داد و گفت: ورود به محلات و ارتباط مستقیم با مردم از جمله اهداف اجرای برنامه هر هفته افتتاح یک پروژه است تا اطلاعات شهرداری و شورای شهر به روز شود.

رضا امینی افزود: یکی از اولویت هایی که در مدیریت شهری باید به آن توجه شود به روز آوری و  ارتقاء تجهیزات در بخش های مختلف از جمله سازمان آتش نشانی است.

یکی از تجهیزات مورد نیاز آتش نشانی اهواز نرده بان ۵۰ متری است که طبق اعلام شهرداری اهواز به دلیل تحریم تاکنون وارد کشور نشده است.

در حال حاضر ۱۵ ایستگاه آتش نشانی در اهواز وجود دارد که طبق استاندارد و بر اساس جمعیت شهرستان اهواز باید به ۲۴ ایستگاه افزایش یابند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.