×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
نماینده اهواز:نظارت و مدیریت در کنترل قیمت و توزیع کالا با جدیت دنبال شود

سید کریم حسینی در جمع خبرنگاران به وجود برخی مشکلات زیرساختی در شهرستان باوی اشاره کرد و افزود: این شهرستان بیش از هر زمان دیگر نیاز به ثبات دارد.

وی اضافه‌کرد: در زمنیه کاهش چالش‌های موجود این شهرستان، همکاری همه ارکان مدیریتی به ویژه اعضای شورای تامین و اداری ضروری است.

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه اضافه‌کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید توجه داشته باشند که در مقطع حساسی قرار داریم و رسیدگی به امور به تلاش‌ بیشتری نسبت به گذشته نیاز دارد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:هم اکنون در بحث گرانی‌ها، مدیریت و نظارت، مقوله‌های مهمی هستند که امیدوارم در ادامه مسیر کمترین آسیب و کمترین حواشی را داشته باشیم.

حسینی گفت: در شهرستان و روستاهای باوی مشکلات متعددی وجود دارد که رسیدگی به آنها از اولویت بسیار بالایی برخوردار هستند.

وی بیان کرد: با به روی کار آمدن دولت سیزدهم، زمینه ساماندهی به زیرساخت ها بیش از پیش فراهم شده است.

حسینی، نسبت به احتمال بروز تنش آبی در شهرستان باوی هشدار داد و افزود: پیش از هرچیز پیگیری پرداخت خسارات کشاورزان آسیب دیده از شرایط خشکسالی با جدیت باید مورد پیگیری قرار گیرد.

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه های مرتبط باید تلاش کنند تا از بروز تنش آبی در منطقه جلوگیری کنند.

با روی کار آمدن دولت سیزدهم طرح های آبرسانی به روستاهای خوزستان سرعت گرفته است به گونه‌ای که در هشت ماه نخست فعالیت این دولت، یک هزار و ۱۰۱ روستای خوزستان با ظرفیت تامین آب ۲۵۳ هزار متر مربع در شبانه روز آب سالم پایدار و سالم برخوردار شدند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.