بتاب نیوز/خبرگزاری ایرنا نوشت: شب گذشته تعداد محدودی از شهرهای کشور شاهد برگزاری تجمعات پراکنده اعتراضی نسبت به اجرای قانون اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها بود.

به گزارش ایرنا شهرستان ایذه در خوزستان نیز بعد از ظهر پنجشنبه شاهد برگزاری تجمع اعتراضی چند ده نفری بود؛ در این تجمع برخی تحریک کنندگان با تلاش برای انحراف در تجمع، به برخی از اموال عمومی در این شهر حمله ور شدند. حمله به برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و همچنین اقدام به آتش زدن یکی از مساجد شهر، موجب شد که با ورود عوامل انتظامی تجمع کنندگان متفرق شوند. اندیمشک دیگر شهر استان خوزستان نیز شاهد تجمع حدود ۲۰۰ نفری بود؛ سرداد شعارهایی علیه افزایش قیمت‌ها و همچنین سنگ پرانی به سمت عوامل انتظامی و آتش نشانی باعث مجروحیت یکی از آتش نشانان این شهر شد.

شهرستان دزفول نیز طی دو روز گذشته تجمعات پراکنده‌ای را شاهد بود؛ تعدادی از افراد در چهارراه شریعتی این شهر تجمع کرده و شعارهای ساختار شکنانه سردادند. تجمع کنندگان که تعداد آنها حدود ۳۰۰ نفر تخمین زده می‌شود با دخالت عوامل انتظامی متفرق شدند؛ دادستان عمومی و انقلاب دزفول اعلام کرد که ۱۵ نفر از کسانی که سعی داشتند تجمعات این شهر را به آشوب بکشند بازداشت شدند.

از سوی دیگر عصر ایران نوشت: تا روز شنبه حتی امکان دسترسی به اینترنت داخلی نیز وجود نداشته است و برنامه‌های چون اسنپ یا سایت‌های داخلی در دسترس نبوده است. عصر ایران روز ۱۹ اردیبهشت اشاره داشت: با گذشت سه روز همچنان اینترنت موبایل در اهواز و برخی از شهرهای خوزستان قطع است. برخی سایت های دیگر از جمله تجارت نیوز و خبرآنلاین نیز به اختلال اینترنت در خوزستان طی یک هفته اخیر اشاره داشته اند.

با این حال علیرضا ورناصری قندعلی، نماینده مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی در رابطه با اعتراضات هفته اخیر در برخی از شهرهای استان خوزستان، گفت: هیچ خبری از اعتراضات در استان خوزستان نیست و ما هیچ تجمعی نداشتیم! ورناصری قندعلی در رابطه با قطعی و کاهش سرعت اینترنت در برخی از شهرهای استان خوزستان گفت: سرعت اینترنت در استان خوزستان عالی است و هیچ مشکلی وجود ندارد. اخبار منتشر شده درباره کاهش و قطعی سرعت اینترنت در خوزستان کذب محض است