×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
شعب تعزیرات حکومتی در خوزستان فعالیت شبانه روزی خواهند داشت

نعمت الله بیرانوندی بیان کرد: به متخلفان و گرانفروشان هشدار داده می‌شود جریمه‌های تعزیراتی به میزان پنج برابر افزایش داده شده و روسای شعب تعزیرات حکومتی در همان مرحله بازرسی و کشف تخلفاتی مانند احتکار، گرانفروشی، کم فروشی و تقلب و امثال آنها مجاز شده اند بلافاصله واحد متخلف را در محل پلمب و بنر اعلام متخلف بودن واحد مذکور را بر سر درب آن نصب نمایند.

وی با اشاره به اینکه کالاهای مختلف احتکار شده در خوزستان کشف شده است، افزود: اداره تعزیرات حکومتی شوشتر و سپاه کالاهایی همچون  روغن حلب پنج کیلوگرمی به تعداد ۳۶۰ حلب، روغن سرخ کردنی ۲هزار و ۸۰۰ عدد، ۶۱۰ عدد روغن بهار، ۶۵۶ عدد روغن خوراکی یک و نیم لیتری و ۱۲۰ عدد روغن یک لیتری، ۹۶ کیسه آرد سفید و ۳۰۰ کیسه شکر ۴۰ کیلوگرمی را در این شهرستان کشف و ضبط کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان بیان کرد: ۱۱ تن روغن خوراکی در آبادان احتکار شده بود که فرد متهم به پرداخت یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال محکوم شد.

بیرانوندی با بیان اینکه ۷۲ تن روغن به ظن احتکار در دزفول کشف و پرونده آن در دست بررسی است، ادامه داد: یک تن روغن خوراکی در فروشگاه‌های شوشتر توزیع شد و فردا نیز یک تن روغن احتکار شده با قیمت قبلی در شوشتر با حضور تعزیرات توزیع می‌شود.

وی با اشاره به توزیع ۱۵ تن شکر در خرمشهر طی سه روز گذشته  ۱۵ تن شکر افزود: یک انبار احتکار ۲۰ تن روغن خوراکی در بهبهان کشف شد و از امروز در سطح شهر با قیمت قبلی توزیع می‌شود.
مدیر کل تعزیرات خوزستان اظهار داشت: هفت تن روغن خوراکی احتکار  شده در سوسنگرد و هفت تن در ایذه کشف و ضبط شد.

با مردمی سازی یارانه ها در برخی کالاها از چند روز گذشته نظارت بر بازار برای جلوگیری از هر گونه تخلف افزایش یافته است.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.