×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
باید با قاطعیت دست محتکرین و سوءاستفاده گران را قطع نمود

مهندس هوشنگ صالح راد در مصاحبه با رسانه ها استان عنوان نمود:

دولت سیزدهم عزم خود را برای انجام کارهای بزرگ و سخت و انجام جراحی بزرگ اقتصادی جمع نموده تا این مهم صورت گیرد و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری امام خامنه ای مبنی بر کمک همه مردم و ارکان نظام به دولت جهت عبور از این مرحله سخت لازم است در خوزستان همه مسولین استانی در همه قوا به میدان بیاییند و در دو موضوع مهم همکاری جدی داشته باشند و هر گونه کوتاهی و کم کاری و ترک فعل در این مقطع کنونی بمعنی بازی کردن در زمین دشمن است و اگر مدیری در این موضوع مرتکب چنین کاری شد بدون شک لازم مسولین قضایی ورود نمایند و برخورد لازم و قاطع صورت گیرد . مورد اول احتکار و مورد دوم نظارت بر توزیع اقلام مایحتاج مردم و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمتهای دیگر اقلام .

هوشنگ صالح راد رئیس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی استان خوزستان عنوان نمودن بدون شک در این وضعیت کنونی که مردم تحت فشار اقتصادی هستن افرادی زالو صفت دست به احتکار مایحتاج مردم خواهند زدکه لازم است نیروهای انتظامی و اطلاعاتی بشدت استان رصد نمایند و اینگونه مکانها احتکار کشف و به اطلاع مردم رسانده شود و دستگاه قضا برای عبرت دیگران دست این متخلفین قطع تا درس عبرتی شود برای دیگر محتکرین و متخلفین.

در مقطع کنونی و با توجه به حساسیت و رنج مردم احتکار هر گونه مایحتاج مردم بازی در زمین دشمن بوده و ورود قدرتمندانه دستگاهای ذیربط را می طلبد تا جلوی آشفتگیها و سوءاستفاده گرفته شود.

صالح راد با اشاره به اهمیت نظارت بر قیمتها و جلو گیری از سوءاستفاده کردن افراد غیر متعهد که به فکر جیب خود هستن از مسولین مربوطه خواستن که نظارتها را تشدید نمایید و کنترل بازار در دست بگیرند آنچه امروز تحت عنوان نظارت موجود است قابل قبول نیست و نباید بازار به حال خود رها شود مردم باید کار و تلاش را ببینند و با مسئولین همراهی کنند تحقق این اهداف نیاز به همراهی و همکاری مردم دارد که لازم تلاش و نظارت دستگاهای متولی امر نظارت مشهود و ملموس شود همچنین روحانیت معظم استان در مساجد و مکانهای مردمی همراهی مردم را بخواهند هیچ کسی نباید خود را کنار بکشد امروز کشور نیاز به همکاری و اتحاد و کمک همه اقشار جامعه دارد .

صالح راد از استاندار محترم خواستن که به مجموعه های نظارتی دستور بدهند وضعیت بازار شهرستانها را کنترل نمایند و جلوی احتکار و سوءاستفاده افراد سود جو گرفته شود و توزیع اقلام مایحتاج مردم در فروشگاهای بزرگ سرعت بیشتری بگیرد .

وی با اشاره به حساسیت مقطع کنونی و اهمیت درک وضعیت زمان و مکان اقدام سریع و به موقع در کنترل و نظارت را امری در جهت تحقق فرمان اخیر مقام معظم رهبری دانستن و همه مسولین استان را به تمرکز و کمک به دولت سیزدهم جهت عبور از این مرحله را خواستار شدن .

صالح راد از دستگاه قضا استان خوزستان که با توجه به اهمیت و حساسیت کنونی استان با افرادی که ترک فعل می نمایید و در این مقطع کنونی کم کاری می کنند بشدت برخورد قانونی صورت گیرد تا با همکاری همه دستگاها در استان آرامش راحتی مردم رقم بخورد و دشمن در کمین نشسته باز هم تو دهنی محکمی بخورد انشالله.

وی عنوان نمود: نباید با فشار مخالفین و خائنین داخل از خیمه معاویه بر گردیم و مالک اشترها که تا یک قدمی خیمه معاویه رسیدن مجبور به عقب نشینی شوند ایشان از همه نیروهای انقلابی و سربازان رهبری خواستن که وارد میدان شوند و به استان و مسولین استان در راستای تحقق این مهم کمک نمایید نباید زمان را از دست بدهیم باید روشنگری و تبیین را همین حال شروع کنیم پای کار باشیم انشالله.
صالح راد
۱۴۰۱/۰۲/۲۲

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.