×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
پوشش واکسیناسیون خوزستان به حد کفایت نرسیده است

دکتر ناصر ضیغمی در آیین نواختن زنگ سلامت که در دبستان گلدشت اهواز برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه چند سالی است که بحث خودمراقبتی را در قالب سفیران سلامت در مدارس داریم؛ اگر ما از خود و خانواده خود مراقبت کنیم سلامتی که همه به دنبال آن هستند را به دست خواهیم آورد.

وی ادامه داد: باید مراقب محیط زیست، هوا، آب و کره زمین باشیم و فارغ از نژاد، رنگ و زبان باید از سیاره خود مراقبت کنیم کما اینکه کرونا ثابت کرد که یک بیماری از یک کشور می‌تواند در کوتاه مدت شیوع پیدا کند و به همه نقاط جهان برسد و این نشان‌دهنده این است که بنی آدم اعضای یکدیگرند.

معاون فنی مرکز بهداشت خوزستان گفت: خوزستان یکی از استان‌هایی است که هنوز پوشش واکسیناسیون آن در مقایسه با استان‌های دیگر به حد کفایت نرسیده است. با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پوشش مناسب واکسیناسیون، می‌توانیم بیماری را به کنترل درآوریم تا به زودی پایان پاندمی توسط سازمان جهانی بهداشت و وزارت بهداشت کشور اعلام شود. اگرچه بیماری کرونا به گونه‌ای است که باید با آن زندگی کرد و مانند دیگر بیماری‌های ماندگار خواهد بود.

ضیغمی در پایان گفت: افرادی که واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند چه نوبت اول و چه نوبت‌های دوم و سوم، حتما برای دریافت واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند تا روند کاهشی بیماری را در استان خوزستان و در کشور حفظ شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.