×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
جشنی برای قدم‌های نورسیده / پدران تکریم شدند

پیرو دستور دکتر علی خنیفر، مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز درخصوص هدیه به متولدین ۱۴۰۰ امروز مراسمی به رسم یادبود برای کارکنانمان در سالن شهید فخری‌زاده ترتیب داده شد.

دکتر خنیفر با تاکید بر بیانات رهبری گفت: رهبر انقلاب فرمودند که مسأله جمعیّت را جدّی بگیرید. جمعیّت جوان کشور دارد کاهش پیدا می‌‌کند. یک جایی خواهیم رسید که دیگر قابل علاج نیست.

وی افزود: تاکید داشتم که چنین رویدادی حتما برگزار و به کارکنانی که سال ۱۴۰۰ توفیقِ داشتنِ فرزند را داشتند هدیه‌ای به رسم یادبود داده شود.

دکتر خنیفر تاکید کرد: در راستای توجه به منابع انسانی که کارکنان زحمتکش ما هستند همه امورات دقیقا برنامه ریزی شده هستند و همچنان مراسمات دیگری در این محور تعریف شده که به مرور آنها را برگزار می‌کنیم.

به گزارش روابط عمومی، از نظر قرآن و اسلام، ازدواج نوعی عبادت محسوب می‌شود و بچه که ثمره ازدواج است ذخیره‌ قیامت برای پدر و مادر معرفی شده است. بچه از دیدگاه متون دینی، نشانه‌ سعادت انسان و تحفه و هدیه‌ الهی است؛ چنان‌که امام صادق علیه‌السلام می‌فرماید: «مِیرَاثُ اللَّهِ مِنْ عَبْدِهِ الْمُؤْمِنِ الْوَلَدُ الصَّالِحُ یَسْتَغْفِرُ لَهُ [۱] ارث خداوند به بنده مؤمن‌‌‌اش، فرزند صالحی است که برای وی استغفار کند.» ارثی که خدا به انسان مؤمن می‌دهد بچه خوب است. بچه‌ خوب ارث خداست. همان‌طور که پدر برای بچه‌اش ارث می‌گذارد و مادر برای دخترش، خدا می‌گوید: من برای شما ارث گذاشته‌ام و ارث خدا اولاد صالح است.

farzand9
farzand7
farzand6
farzand5
farzand4
farzand3
farzand2
farzand

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.