×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
مسئولان کم کار در خوزستان به دادستانی معرفی می شوند

آقا رضا فتوحی در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان در محل معاونت اقتصادی استانداری در اهواز بیان کرد: همه مدیران و مسئولان باید به وظیفه اصلی خود عمل کنند تا بیش از این درگیر مشکلات نشویم و مدیران کم کار باید در مقابل قانون پاسخگو باشند.

وی با اشاره به موضوع تعیین قیمت نان فانتزی دراستان بر اساس آزاد سازی قیمت آرد در این بخش افزود: برای تعیین قیمت نان فانتزی جلسات متعددی را با دستگاه های مربوطه و اتحادیه ها برگزار شده است و تلاش شده تا قیمتی تعیین شود تا به اصناف و مردم فشاری وارد نشود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت:  هر کدام از نانوایی ها در سراسر استان کم فروشی و یا تعطیل کند و یا خام فروشی آرد انجام دهد به صورت ویژه با آن برخورد می شود.

فتوحی اظهار داشت:  قیمت جدید نان فانتزی  بر اساس آنالیز کمیته کارشناسی قیمت ها به صنف ابلاغ می شود و اصناف موظف به اجرای این نرخ هستند و اگر  هر کدام از واحدهای سرپیچی کنند برخورد می شود.

وی افزود: از فردا قیمت جدید نان فانتزی ابلاغ می شود و گروه های مختلف از فرمانداری ها و سازمان های جهاد کشاورزی و صمت وظیفه دارند که نظارت و کنترل  بر واحدهای پخت نان فانتزی را داشته باشند.

در ادامه این نشست مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان اظهار داشت: به هر میزانی که که در سامانه جامع غله تعیین شده است آرد در اختیار مصرف کنندگان واقعی قرار می گیرد.

امید جهان نژادیان اظهار داشت: وظیفه خدمات بازرگانی تامین کالا  است که تلاش شده است نیاز مصرف کنندگان تامین شود.

وی افزود: در خصوص نظارت بر واحدهای خبازی با دستور معاونت اقتصادی استانداری خوزستان همه دستگا های نظارتی ملزم بر نظارت بر نانواها برای پخت نان و جلوگیری از هر گونه تخلف هستند،ساعات پخت واحدهای نانوایی و

تابلوهایی که باید در معرض دید مردم باشد باید نصب کنند.

قیمت جدید نان فانتزی در خوزستان از فردا به واحدهای تولیدی ابلاغ می شود.

قیمت آرد در بخش نان فانتزی از نیمه اردیبهشت ماه آزاد سازی شده است.

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.