×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
مراجعه بیش از هشت هزار خوزستانی بر اثر گرد و غبار به مراکز درمانی

دکتر حبیب حی بر بیان کرد: از این تعداد بیمار هشت هزار و ۳۷۹ نفر به صورت سرپایی درمان شده و ۴۵۶ نفر در بخش‌های عادی بیمارستان‌های خوزستان بستری شدند.

وی افزود: در این بازه زمانی ۱۷ بیمار در بخش‌های ویژه بیمارستان‌های خوزستان بستری شدند ضمن اینکه تاکنون هیچ مورد فوتی بر اثر پدیده گرد و غبار در استان نداشتیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در وضعیت بروز گرد و غبار از عموم مردم به ویژه بیماران قلبی، تنفسی و سالمندان درخواست داریم که توصیه‌های پزشکی را کاملا رعایت کرده و در هنگام قرار گرفتن شاخص آلایندگی در وضعیت خطرناک، در حد امکان از منزل خارج نشوند.

وی افزود: آمار مراجعه بیماران ناشی از گرد و خاک به مراکز درمانی قابل توجه بوده و فشار زیادی به بیمارستان ها وارد شده است.

پایش کیفی هوای کشور در ساعت ۹ روز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه، شاخص کیفی هوای شهرهای اهواز ۴۴۹، اندیمشک ۵۰۰، بندر امام خمینی(ره) ۵۰۰، بهبهان ۵۰۰، رامشیر ۵۰۰، شادگان ۳۵۶، شوشتر ۵۰۰، ماهشهر ۵۰۰ و مسجدسلیمان ۵۰۰ در شرایط خطرناک اعلام کرد. همچنین شاخص کیفی هوای آبادان ۲۵۷ در شرایط بسیار ناسالم و شاخص کیفی هوای حمیدیه ۱۶۴ در شرایط ناسالم برای همه گروه‌ها گزارش شد.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.