×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
فرماندار اهواز: قیمت نان سنتی هیچ تغییری نکرده است

مسعود فلاحی در حاشیه گشت بازرسی از بازار اهواز که با حضور جمعی از بازرسان دستگاه‌های نظارتی انجام گرفت در جمع خبرنگاران بیان کرد: قیمت جدید نان صنعتی نیز طبق برنامه زمانبندی شده اعلام خواهد شد و اصناف مربوطه تا زمانی که نرخنامه جدید به دست آنها نرسیده اجازه افزایش قیمت را ندارند.

وی گفت: خوزستان در بخش تولید غله و تولید گندم رتبه نخست کشور دارد لذا در تامین آرد هیچ مشکلی در استان وجود ندارد و به تناسب نیاز به هر نانوا آرد تحویل نانواها می‌شود.

فرماندار اهواز افزود: نانواهایی که تخلف کرده و آرد را به صورت غیرقانونی می‌فروشند سهمیه آنها کم و یا قطع خواهد شد.

فلاحی ادامه داد: با توجه به جو روانی که در بازار حکمفرما شد و برخی افراد سودجو به دنبال این بودند که از این جو روانی سود خود را بالا برده و به نوعی مال اندوزی کنند، تیم‌های بازرسی متشکل از دستگاه‌های نظارتی ایجاد شده است تا بر بازار اهواز نظارت بیشتر و بهتری انجام شود.

وی درباره کسانی که کالاهای اساسی را به اجبار همراه سایر کالاها به فروش می‌رسانند،گفت: این افراد متخلف هستند و افرادی که محتکر هستند نیز شناسایی خواهند شد به شدت با آنها برخورد می‌شود.

فلاحی بیان کرد: مردم این اطمینان را داشته باشند که روغن خوراکی به اندازه کافی در اهواز وجود دارد و شکر نیز در حال تزریق به بازار است.

وی گفت: از مردم درخواست داریم تا از احتکار خانگی کالاهای اساسی و خرید بیش از اندازه خودداری کنند تا بازار با چالش و تنش روبه رو نشود.

گزارش ایرنا حاکیست فرماندار اهواز به همراه تیم‌های بازرسی متشکل از دستگاه‌های نظارتی، از برخی اصناف، فروشگاه‌ها و کارخانه‌های تولید نان صنعتی در اهواز بازدید و بازرسی کرد.

در این بازرسی برای یکی از کارخانه‌های تولید نان صنعتی در اهواز به دلیل کم فروشی و گران فروشی پرونده تخلف تشکیل شد.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.