×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اقدامات خوبی در مجلس و دولت برای تبدیل وضعیت شغلی کارگران در حال انجام است

شبیب جویجری با بیان اینکه در زمان تحریم ها تولید به عنوان موتور محرک اقتصادی کشور با سُکانداری و دستان پرتوان کارگران به حرکت در می آید، اظهارکرد: کارگران پیش قراولان اصلی اقتصاد هستند که بخش اعظمی از رشد و توسعه جامعه را باید مرهون وجود این طبقه ارزشمند انسانی دانست.

وی با بیان اینکه اجرای طرح طبقه ‌بندی مشاغل و تبدیل وضعیت شغلی مهترین مطالبه کارگران است، افزود: مجلس یازدهم از همان روزهای نخست فعالیت حل مشکلات معیشتی مردم بویژه قشر کارگر را اولویت خود قرار داد و در جهت رفع دغدغه های معیشتی جامعه کارگران و رفع موانع تولید با استفاده از ظرفیت مجلس و دولت موضوعات مهمی در حال پیگیری است و قطعا توجه به خواسته های این قشر شریف را وظیفه خود می دانیم.

نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در سالی که توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری شده؛ به طور حتم عملیاتی شدن شعار سال به ویژه در حوزه تولید با ایثار و مجاهدت کارگران پرتلاش محقق خواهد شد.

جویجری در پایان با تبریک روز کارگر و قدردانی از زحمات تلاشگران عرصه جهاد اقتصادی، عنوان کرد: با توسعه تولید اهداف عظیم اقتصادی و افزایش جمعیت شاغلان به دست می آید.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.