×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
واگذاری زمین و مسکن به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر

محمد حسین پناهی فر از واگذاری زمین و مسکن به خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر خبرداد و اظهار کرد: خانوارهایی که فرزند سوم آن ها متولد از ۲۴ آبان ۱۴۰۰ به بعد باشد، می توانند از مزایای قانون حمایت از خانواده و جوانی برخوردار شوند.

وی افزود: این خانواده ها می توانند برای بار دوم از امکانات دولتی استفاده کنند، یعنی حتی اگر فرم “ج” آن ها به اصطلاح قرمز باشد در صورت واجد شرایط بودن می توانند متقاضی استفاده از این مزیت در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی باشند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: متقاضیانی که مشمول این شرایط باشند، می توانند طبق روال قبلی به سامانه های حمایتی وزارت راه و شهرسازی به آدرس saman.mrud.ir مراجعه کرده و در بخش نوع سرپرستی گزینه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را انتخاب کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

پناهی فر با بیان اینکه ثبت نام به معنای پذیرش قطعی نیست، عنوان کرد: مرحله پالایش اطلاعات توسط وزارت راه و شهرسازی به صورت خودکار انجام خواهد شد و متقاضیان باید پروفایل خود را به صورت دوره ای رصد کنند تا برای سایر اقدامات قانونی، فرآیندها انجام و پیامک برای آن ها ارسال شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.