×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
اعلام محدودیت‌های ترافیکی نماز عید سعید فطر در اهواز

سرهنگ فرید کریمی‌زاده با تبریک فرا رسیدن عید فطر اظهار کرد: برای برپایی باشکوه‌تر نماز عید فطر و ایجاد امنیت و آرامش مردم، در مسیرهای منتهی به محل برگزاری نماز جماعت محدودیت‌های تردد اعمال می‌شود.

وی افزود: این محدودیت‌های ترافیکی در اهواز از ساعات اولیه بامداد روز عید در مسیر بلوار آیت‌الله بهبهانی حدفاصل تقاطع پاداد تا تقاطع کیکاوس (آتش‌نشانی) به صورت رفت و برگشت خواهد بود. کلیه معابر فرعی منتهی به این محل نیز با موانع مسدود و منع تردد انجام می‌شود. بنابراین اگر هر گونه توقف در این اماکن مشاهده شود، پلیس به وسیله جرثقیل نسبت به انتقال وسیله نقلیه مورد نظر به پارکینگ اقدام خواهد کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: در این ساعات، خیابان پیروزی (کمپانی) و خیابان زند به عنوان مسیرهای جایگزین پیش‌بینی شده‌اند که با توجه به عرض محدود این معابر از شهروندان می‌خواهیم به منظور روان‌سازی ترافیک از توقف در این محدوده‌ها جدا خودداری کنند.

وی افزود: سازمان اتوبوسرانی اهواز برای رفاه حال شهروندان در کلیه مناطق اتوبوس‌های خود را برای به کارگیری آماده کرده است.

کریمی‌زاده گفت: تردد با موتورسیکلت در این محدوده به دلیل ترافیک سنگین بالاخص تردد زیاد عابران پیاده، خطرآفرین است بنابراین شهروندان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.